رهبر انقلاب: در گذشته در بین برخی مسئولان این فکر وجود داشت که آموزش و پرورش از دولت جدا شود و به بخش خصوصی واگذار شود. این ایده خوبی برای نابودی دولت است!

رهبر انقلاب: در گذشته در بین برخی مسئولان این فکر وجود داشت که آموزش و پرورش از دولت جدا شود و به بخش خصوصی واگذار شود.  این ایده خوبی برای نابودی دولت است!

این تصور در گذشته در بین برخی از مسئولان کشور وجود داشت که آموزش و پرورش را از دولت جدا کنیم. بیایید دست بخش خصوصی را رها کنیم، این هزینه های سنگین و این بودجه سنگین را از دوش آموزش و پرورش بردارید. به آنها آسیب ندهید، این ایده خوبی است که کشور را نابود کنید.

رهبر انقلاب: در گذشته همزمان با روز معلم، صبح امروز (سه شنبه) جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند.

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با معلمان گفتند: این تفکر در گذشته در برخی از کارکنان دولت وجود داشت که آموزش و پرورش را از دولت جدا کنیم. بیایید دست بخش خصوصی را رها کنیم، این هزینه های سنگین و این بودجه سنگین را از دوش آموزش و پرورش بردارید. به آنها آسیب ندهید، این ایده خوبی است که کشور را نابود کنید. عزت تعلیم و تربیت، عزت دولت است. هیچ نظامی نمی تواند این عزت را از خود بردارد، نمی توان آن را از نظام جدا کرد. آموزش و پرورش کشور بر عهده نظام حاکمیتی آن کشور است. همه جای دنیا همینطوره استثناهایی وجود دارد مانند مدارس به اصطلاح غیرانتفاعی که اکنون در کشور وجود دارد. این موارد استثنایی هستند. قانون اساسی ما این را روشن کرده است. بنابراین، بحث برون سپاری منطقی نیست. به این شأن قدرت نمی توان خیانت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید