تنظیم بازار باید به بخش خصوصی واگذار شود


زمان: 09:01h
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841815

معاون کل دادستان گفت: به نظر من حتی تنظیم بازار باید به بخش خصوصی سپرده شود و دولت فقط باید نظارت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید عمرانی در جلسه شورای گفتگوی دولت و خصوصی یزد با اشاره به تعهد و عقلانیتی که در بخش خصوصی وجود دارد، گفت: معتقدم با کمک بخش خصوصی توانمند می توان همه مشکلات کشور را حل کرد. .

وی گفت: ما از مشکلات بخش خصوصی آگاه هستیم، بخش خصوصی نیاز به اعتماد، سرمایه گذاری و حمایت دارد و نباید سنگ اندازی شود.

عمرانی تاکید کرد: در حوزه تولید و سرمایه گذاری، کسانی که سرمایه خود را صرف تولید کرده اند، نمی توانند مفسده باشند، بنابراین نباید مدام از سوی نهادهای نظارتی تحت فشار قرار گیرند و ما این را باور نداریم.

قائم مقام دادستان گفت: رسیدگی به مسائل سرمایه گذاری وظیفه ذاتی قوه قضائیه نیست اما به گفته رهبر معظم انقلاب در کنار بخش خصوصی هستیم و در تلاش هستیم تا مشکلات آنها را حل کنیم.

عمرانی با بیان اینکه یزد سومین یا چهارمین استانی است که در حمایت از بخش خصوصی فعالیت می‌کند و مشکلات حل‌نشده کمتری در استان مربوط به تهران دارد، بیانگر ارتباط خوبی بین صنعت و دستگاه قضایی یزد است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: معتقدم حتی تنظیم بازار را باید به بخش خصوصی سپرد و دولت فقط باید نظارت کند.

عمرانی تاکید کرد: اگر در زمینه دانش بنیان و ایجاد اشتغال کار جدی صورت گیرد، آمار سرقت و طلاق کاهش می یابد چرا که مشکلات اقتصادی عامل تاثیرگذار بر مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: این یک دوره امتحانی برای همه ماست و با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد می توانیم قدردان باشیم که می توانیم به مشکلات خود رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید