گران ترین بازیکن فعلی پرسپولیس به دربی نمی رسد

گران ترین بازیکن فعلی پرسپولیس به دربی نمی رسد

یورگن لوکادیا به طور ناگهانی پرسپولیس را ترک کرد تا یحیی گل محمدی مجبور شد یک مهاجم خارجی دیگر را به جای ستاره هلندی تیمش بیاورد. سرانجام یک مهاجم برزیلی در نیم فصل با پرسپولیس قرارداد بست.

لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس که در نیم فصل به خدمت گرفته شد و جای لوکادیا را گرفت، پس از ورود به میدان تعویضی در دیدار مقابل هوادار و سپاهان، در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفت و این اتفاق افتاد. درست شد. یحیی گل محمدی با توجه به مصدومیت عمری تصمیم گرفت از خرید جدید خود در ترکیب اصلی استفاده کند. یحیی قصد داشت پریرا را با سایر بازیکنان سازگار کند و همچنین در شرایط رقابتی بیشتر حضور داشته باشد. با این حال مهاجم گرانقیمت برزیلی نتوانست گلزنی کند. او در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان پریرا به غیر از یکی دو صحنه که موقعیت های نصفه و نیمه داشت، موقعیت چندانی برای گلزنی نداشت.

با این حال پریرا به عنوان بازیکن تعویضی پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتورسازی به میدان رفت و در کمال تعجب اتفاقات بازی با نفت مسجد سلیمان تکرار شد. این مهاجم برزیلی اگرچه مقابل ملوان انزلی گلزنی کرد و با گرفتن خطا از سیاوش یزدانی در دیداری نفس گیر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی 10 نفره سپاهان را شکست داد و زمینه ساز شکست 4 و 2 این تیم شد. اما شاید بزرگ ترین اشتباه پریرا در بازی برگشت لیگ برتر مقابل سامعه سپاهان (هفته بیست و سوم) رخ داد که با اشتباهات بی مورد تیمش را 10 نفره کرد تا پرسپولیس شکست تلخی را متحمل شود.

در حال حاضر گران ترین بازیکن تیم پرسپولیس (با دستمزدی حدود یک میلیون دلار) در تمرین اخیر تیمش مصدوم شد و پس از بررسی وضعیت وی از سوی کادر پزشکی مشخص شد که او قطعا فینال جام حذفی را از دست خواهد داد. مقابل استقلال

لئاندرو پریرا در دیدار هفته بیست و هفتم پرسپولیس و استقلال که با تک گل عیسی آل کثیر و پیروزی سرخ پوشان تهرانی به پایان رسید، نتوانست برای تیمش به میدان برود.

جالب اینجاست که یورگن لوکادیا (دارنده عنوان گران قیمت پرسپولیس در نیم فصل) نیز پیش از دربی ایران را ترک کرد و تیمش را مقابل استقلال تنها گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید