گرم کردن سنگال قطعی شد/ خبری از کاسیاس و کاکا در تهران نیست!


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890540

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدار تدارکاتی تیم ملی با سنگال قطعی شده و در تلاش هستیم تا یک بازی دیگر را نهایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دو روز پیش به همراه میرشاد مجدی جلسه ای با اسکوچیچ داشتیم که بسیار خوب بود. در مورد برنامه های آینده و اردوهای آینده تیم ملی صحبت کردیم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی در شرایط خوبی باشد. تمام مشکلاتی را که قبلا داشتیم کنار گذاشتیم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات تیم ملی تشخیص داده شده است، پاسخ داد: 100 درصد تشخیص داده شده است. من و میرشاد مجدی مشکلات را کشف کردیم و انشالله در اردوهای بعدی چنین مشکلاتی نخواهیم داشت. البته ما نیازمند حمایت رسانه ها و پیشکسوتان هستیم. آنچه برای ما و همه تیم ها در آستانه جام جهانی مهم است این است که آرامش داشته باشیم زیرا کمک می کند شرایط تیم ملی روز به روز بهتر شود. امیدوارم اوضاع آرام باشد تا پسرها بتوانند سه بازی دوستانه خوب انجام دهند.


لیگ برتر در 20 سپتامبر به پایان می رسد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره قطعی شدن دیدار با سنگال و اروگوئه توضیح داد: اردوی شهریورماه را از 20 تا 21 همین ماه آغاز می کنیم. طبق صحبتی که با اسکوچیچ داشتیم، او دوست داشت مسابقات لیگ در 28 شهریور به پایان برسد اما در نهایت لیگ بیستم به پایان می رسد. با سهیل مهدی هم هماهنگ کرده ام و طبق برنامه ای که داده ایم لیگ برتر تا 21 برگزار می شود و اردوی ما از 21 با حضور بازیکنان بومی آغاز می شود.

استیلی ادامه داد: اسکوچیچ خواستار برگزاری بازی تدارکاتی در 26 سپتامبر شد. با توجه به صحبتی که امروز با مهدی مهدوی کیا داشتم، امیدوارم بتوانیم بازی دوستانه خوبی با تیم ملی امید انجام دهیم. 27 سپتامبر هم به اتریش پرواز خواهیم کرد. فیفادی از 7 شهریور شروع می شود و از آن تاریخ لژیونرها به جمع ما اضافه خواهند شد. اولین بازی خود را برای اول مهرماه آماده کرده ایم و انشاالله تا چند روز آینده قرارداد بسته خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا اولین بازی تیم ملی مقابل سنگال برگزار می شود، گفت: سنگال دومین بازی ما است که پنجم مهرماه برگزار می شود. قرارداد این مسابقه امضا و قطعی شده است، بازی در اتریش برگزار می شود، اولین بازی ما اول مهرماه در این کشور برگزار می شود و طی یک تا دو روز آینده قرارداد منعقد خواهد شد.


دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه در قرارداد ذکر شده با حریفان تیم ملی باید با بازیکنان اصلی خود به مصاف ایران بروند، ایران در راه است، با دو تیمی که در جام جهانی هستند بازی داریم و آن مطمئناً یک بازی گرم کننده خوب و قوی برای ما خواهد بود که آزمون خوبی برای بازیکنان است.

استیلی در خصوص آخرین وضعیت امضای قرارداد با فدراسیون اروگوئه خاطرنشان کرد: این بازی نیز در مرحله نهایی است. ما مجبور نبودیم در مورد آن صحبت کنیم، اما اکنون همه می دانند، شاید مردم مشکلاتی را که ما برای امضای بازی های دوستانه با آن مواجه هستیم، ندانند، حتی اگر باید هزینه کنیم. به دلیل تحریم ها تیم ها نمی توانند مستقیم از ما پول بگیرند و مشکلات تیم ملی خیلی زیاد است، شاید انتخاب حریفان برای تیم های دیگر راحت باشد اما برای ما سخت است.

وی در گفت و گو با خبر گفت: انشاالله قرارداد بازی با اروگوئه نهایی می شود تا اول مهرماه به مصاف این تیم برسیم. البته قرارداد دو مسابقه کمی متفاوت است و ما آن قراردادها را با تلاش روابط بین الملل و خانم اسدی امضا می کنیم. قرار بود روز اول فیفا بازی داشته باشیم اما به دلیل اعتراض اسکوچیچ اعلام کرد که فشار زیادی روی تیم خواهد بود و دو بازی کافی است.


کاکا و کاسیاس به تهران نمی آیند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به جزییاتی درباره ورود جام جهانی به ایران گفت: این جام باید 19 شهریور وارد پایتخت کشورمان شود. طبق صحبتی که با شهرداری تهران داشتیم، قرار است در برج میلاد که نماد شهر تهران است در معرض دید عموم قرار گیرد. از فرودگاه امام خمینی (ره) تا برج میلاد برنامه ریزی انجام شده تا مردم بتوانند از این جام بازدید کنند.

وی در مورد اینکه آیا کاسیاس و کاکا همراه با این جام به ایران می آیند یا خیر، گفت: طبق نامه ای که برای ما ارسال کردند، سه نفر از فیفا به سراغ ما خواهند آمد. باید پروتکل هایی در این زمینه رعایت شود اما از کاسیاس و کاکا خبری نیست.

استیلی درباره آخرین وضعیت وحید امیری گفت: امیری روز به روز بهتر می شود، انشاالله بتواند در اردوی شهریور ما حضور پیدا کند. هر تیمی دوست دارد بازیکنی مثل وحید امیری و دیگر بازیکنان ما داشته باشد چون امیری مهره فوق العاده تاثیرگذار است.

پیراهن ایران در جام جهانی مورد تایید خبرگزاری بین المللی فیفا شفقنا قرار گرفت

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید