چرت بی دقت مدیران استقلال در روزهای گرم تابستان/ بمب اگر نه; خبری از کراکر نیست!


ساعت: 08:47
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878880

وضعیت و سیاست باشگاه استقلال در حالی که دیگر رقبا انتقال ستاره ها را از یکدیگر می ربایند اصلا مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بی شک تیم فوتبال استقلال را باید بهترین تیم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران دانست. سریالی جدی که پس از 9 سال با کمترین عملکرد سینوسی، با ثبت رکوردی رشک برانگیز و شنیدن رکوردهای بسیار مهم، با صلابتی بر بام فوتبال ایران ایستاد.

این قهرمانی شکست ناپذیر است اما به جای از سرگیری تیم مدیریتی باشگاه برای تقویت هر چه بیشتر تیم، چرت خوابیده و بی دغدغه مدیران به نظر می رسد و تصمیم گیرندگان اصلی آبی ها گویا فضای طوفانی را نمی بینند. بازار نقل و انتقالات کاروان ندارند.

مدیران باشگاه استقلال هرگاه با اعتراض هواداران متعصب آبی ها و یا سوال خبرنگاران مواجه می شوند، تنها به اظهارات نادرست متوسل می شوند و ضمن دعوت به آرامش، از هیچکس خواسته اند که نگران نباشند. از طرفی تیم قهرمان را خالی از عیب و نقص می دانند!

همه اینها در روزهایی اتفاق می افتد که شایعه رفتن رافائل سیلوا و عارف گلامی به این شهر پیچیده، خبرهایی از اصفهان مبنی بر اینکه توافق محمد دانشگر با سپاهان و امیرحسین حسین زاده احتمالا تهران را به مقصد بلژیک یا یکی دیگر از کشورهای اروپایی ترک می کند، کم کم به گوش می رسد. زیرا بند فسخ برای او 200000 دلار است.

پس از جدایی نهایی رودی زستد از جمع آبی ها، تنها سجاد شهبازاده در این سه چهار هفته به استقلال پیوست و این در حالی است که رقیب سنتی آبی ها حداقل 4 یا 5 بازیکن برتر را با سرمایه های کلان به خدمت گرفته و بازار را در دست دارد. .

اگرچه مدیران آبی ها می گویند منتظر لیست خرید ریکاردو ساپینتو هستند، اما بعید به نظر می رسد بازیکنی که پیراهن استقلال را بر تن دارد تا زمان دریافت لیست در بازار باقی بماند. پروژه جذب سید محمدرضا حسینی تاکنون شکست خورده و وضعیت محمد نژاد مهدی نیز مشخص نیست.

چه بسا سیاست یک بام، دو هوا و رویاهای تصمیم گیران اصلی باشگاه استقلال در هفته اول شهریور، آنها را از امور باشگاه منحرف کند و تمرکز آنها را به مدیریت بهتر کمپین معطوف کند. در این میان استقلالی که نردبان موفقیت بود قربانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید