گروه های جهادی بسیج با انگیزه و هم افزا هستند/ لکوموتیو خدمات بسیج هم پیشرو و هم پیشرو است


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815793

بدشتی گفت: امروز دو اردوی ملی محرومیت زدایی جنوب کرمان از 20 اسفندماه آغاز شده و به دنبال تامین آب، آب آشامیدنی سالم و آب کشاورزی هستیم که یکی از مهم ترین موضوعات در اشتغال زایی به ویژه در منطقه است. جنوب.بخشی از استان رونق.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان ، یدالله بدشتی جانشین بسیج سازندگی کل کشور در آغاز فعالیت های جهادی بسیجیان (ملی، استانی، منطقه ای و منطقه ای) متمرکز در کلاه شهرستان گنجه با ادای احترام به روح شهیدان ته، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ظرفیت بی بدیل گروه های جهادی که امروز به بیش از 43 هزار گروه جهادی سازماندهی شده رسیده است، پس از حکم ولی فقیه تشکیل شد. مسلمانان در سال 1379.

وی ادامه داد: امروز گروه های جهادی ظرفیت عظیم یک نیروی انسانی جهادی مخلص و الهی هستند که برای کمک به مردم به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، چهره فقر را درخشان کرده و رنگ توسعه را تاکید می کنند. باید برای رفع ضعف دستگاه های اجرایی تلاش مضاعف کنند تا ولی نعمتان انقلاب اسلامی را سلب کنند.

جانشین بسیج سازندگی تاکید می کند: امروز 2 اردوی ملی محرومیت زدایی جنوب کرمان از 20 اسفندماه آغاز شد و به دنبال آب، آب شرب سالم و آب کشاورزی هستیم که یکی از مهمترین موضوعات در زمینه اشتغال زایی است. به ویژه در جنوب استان با ظرفیت گروه های جهادی و همکاری دستگاه های نظارتی موجب ایجاد اشتغال پایدار در استان و شهرها و روستاهای آن که منبع تولید هستند، می شود.

بدشتی افزود: با توان گروه های جهادی قصد داریم در اقتصاد مقاومتی موثر باشیم.

وی ادامه داد: در این 5 اردو با ظرفیت 42 هزار گروه جهادی، 2100 گروه جهادی با ظرفیت 45 هزار نفر در سراسر کشور خدمت رسانی می کنند و امروز لکوموتیو بسیج هم پیشرو و هم پیشرو است. ملت با مردم.

جانشین بسیج سازندگی اذعان داشت: برای هم افزایی، جهادگران ما قبل از اینکه تحرک داشته باشند انگیزه خدمت دارند، گروه های جهادی ما ظرفیت مردم و خیرین و دستگاه های توانمند برای پشتیبانی از ظرفیت بسیج را به هم متصل کرده و ارتقا می دهند. و از سپاه و ظرفیت عظیم نیروهای جهادی برای دست گرفتن و سازندگی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: جهادگران ما در ایام نوروز مهاجرت می کنند تا ابتدا خود را بسازند و در این سازندگی برای اقدامات جهادی بیشتر در سراسر کشور خودسازی کنند در حالی که همه مردم در نوروز هستند. جهادگران سختی هجرت را بر خود تحمیل می کنند، پس باید برای کمک به فقرزدایی و کمک به توسعه و آبادانی تلاش کنند و بی رحمانه به پاسداران جمهوری سلام کمک کنند و تعطیلات نوروزی را در کنار محرومان بگذرانند.

باد آشتی تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی که به دستور رهبر معظم انقلاب کار خود را آغاز کرد، جوانان زبور را برای کمک به مردم انقلابی اعزام کرد. این جوانان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کنند و از مدرسه حاج قاسم فارغ التحصیل شده اند. حاج قاسمی که در زندگی اخلاص داشت و قطعا این جوانان می توانند پرچمدار و ادامه دهنده راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید