گروه های جهادی گچساران در حرم خمیت حسینی + عکس


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896660

گروه جهادی شهید سلیمانی گاشاران با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 22 زائر اول این شهرستان را به کربلای معلی اعزام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس؛ سعید فصیحی اردقانی مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: کاروان های مختلف گچسارانی با نزدیک شدن به اربعین حسینی به کربلا اعزام می شوند که یکی از جلوه های زیبای این همایش باشکوه حضور است. از اولین زائران این در پیاده روی اربعین است.

وی افزود: از این رو گروه جهادی شهید سلیمانی قچران با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، 22 زائر اول شهرستان قچران را به سفر اربعین اعزام کرد.


6a009ac8 1c81 4079 abf0 b5d7398cc477 خبر خاکستری

فصیحی اردکانی ادامه داد: در این راستا اولین زائران که گمان می رود از خانواده های کم بضاعت شهرستان باشند توسط این گروه جهادی شناسایی و به کربلای معلی مشرف شدند و هر کدام 500 هزار تومان پرداخت کردند.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی قچران نیز با اشاره به اقدامات این گروه جهادی گفت: گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی قچران مانند سایر تشکل های مردمی و سایر گروه های جهادی از ابتدا وارد عرصه جهاد شد. وی از ابتدا در زمینه تولید ماسک بهداشتی، ضدعفونی معابر و معابر و همچنین توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و مبتلایان به کرونا در شهر و روستاهای گچساران فعالیت داشت.


b9f29fee 2cca 4e20 b313 67cfaa30d0dc خبر خاکستری

فصیحی اردکانی ادامه داد: امسال در رزمایش همدلی و نیک اندیشی بیش از 1200 بسته رزق، پروتئین و سلامت با حمایت ستاد اجرایی فرمان ائمه اطهار (ره) و دفتر مراکز خدمات رسانی رضوی به تلاش های جهادی در مناطق محروم و محروم گچساران توزیع شد

وی در پایان گفت: پخت و توزیع دو هزار غذای گرم بین نیازمندان شهرستان، توزیع 20 جفت کفش و لباس، اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند، خرید 3 کولر آبی، یک عدد کولر گازی و دو عدد پنکه دستی برای نیازمندان. دیدار با خانواده 6 شهید، مرمت و بازسازی سقف سرویس بهداشتی و حمام مستضعفان، رنگ آمیزی برخی مدارس در مناطق محروم. ویزیت رایگان 250 نفر و توزیع دارو بین آنها از دیگر اقدامات گروه جهادی شهید سلیمانی در سال 1401 بود.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گشاران در ادامه تصریح کرد: واقعاً اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح کشور، استان و شهرستان قابل تقدیر است چرا که همواره شاهد برکات و خدمات این ستاد به مردم هستیم. مردم کشورمان نمونه های بارز این اقدامات جهادی را می توان در دوران اپیدمی ویروس کرونا ذکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید