گروه های جهادی یزد از بروز مشکلات ناشی از ریزگردها در سایر استان ها جلوگیری کردند


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913207

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اگر فعالیت های جهادی گروه های بسیج در جریان گرد و غبار اوایل امسال نبود، بسیاری از استان های کشور دچار عواقب آن می شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی ظهر با اشاره به وضعیت یزد و قرار گرفتن استان یزد در کریدور اصلی کشور امروز به گردهمایی گروه های جهادی در یزد پرداخت. اردکان، خاتم، ابرکوه و بدر در آغاز سال گرد و غبار خیلی شدید نبودند بسیاری از استان های کشور با عواقب مواجه شدند.

وی ادامه داد: گرد و غباری که در ابتدای سال جاری به وقار آمد بسیار شدید بود و تردد را غیرممکن کرد و برای افراد گرفتار مزاحمت ایجاد کرد، اما گروه های جهادی به صورت جهادی وارد شدند و نگذاشتند مشکل خاصی ایجاد شود.

فرمانده سپاه الغدیر با یادآوری اینکه استان امسال را با گرد و غبار آغاز کرد و سپس با سیلاب مواجه شد، خاطرنشان کرد: در حادثه ناگوار قطار نیشابور بلافاصله گروه های جهادی در محل حاضر شدند و امدادرسانی کردند و پس از آن شاهد وقوع سیل مردادماه در منطقه بودیم. استان این اتفاق در تاریخ استان بی سابقه بود و اگر اقدامات انقلابی مسئولان و حضور گروه های جهادی نبود بیش از هزار کشته در استان شاهد بودیم.

سردار زارع کمالی با تاکید بر اینکه در سال های اخیر شاهد وقوع سیل هایی با شدت کمتر در استان بوده ایم که چندین برابر قربانیان داشته اما در سیل اخیر چندین کشته داشته ایم، خاطرنشان کرد: بعد از سیل شاهد اختلالاتی در استان بودیم که در کشور و یزد بودیم. استان اما با حضور بسیجیان فعال در میدان جلوی اتفاق خاصی را گرفتند.

وی ادامه داد: تهدیدها با حضور بسیج به فرصت تبدیل شد و در این راستا بسیج 19 منزل محروم که به دلایل مختلف چندین سال به تعویق افتاده بود با حضور گروه های جهادی تکمیل شد.

فرمانده سپاه الغدیر با تاکید بر اینکه گروه های جهادی ثابت کرده اند با کار جهادی پروژه ای را که چندین سال به تعویق افتاده به پایان رسانده اند، تصریح کرد: جایگاه بسیج در استان از سرمایه بسیار خوبی برخوردار است که به دلیل به موقع بودن آن است. و حضور بصیرتی بسیج در این است.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید