گزارش اجرای موفق سیاست دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882916

اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با توجه به گزارش بانک مرکزی مبنی بر آثار مثبت و سازنده اجرای سیاست های دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی کشور، بر تداوم اجرای این سیاست ها تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه عصر سه شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تشکیل شد، بانک مرکزی گزارشی از آثار مثبت و سازنده اجرای سیاست های دولت برای مدیریت رشد اقتصاد کشور ارائه و ابلاغ کرد. نقدینگی و پایه پولی در کنار.

آمارها نشان می دهد که از پایان سال گذشته تاکنون سیاست مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی هدایت شده است.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ادامه اجرای این سیاست ها در راستای کنترل رشد نقدینگی و نظارت بر ترازنامه بانکی تاکید کرد.

پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص روند کاهش فقر و نابرابری ها نیز در این جلسه ارائه شد. برنامه پیشنهادی بر جمع آوری و هماهنگ سازی اطلاعات دقیق در مورد وضعیت خانواده ها و ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات بهتر و سیستماتیک به گروه های آسیب پذیر تاکید دارد.

بر اساس این پیشنهاد نهادهای مسئول و دست تعیین شدند کارگر ارائه خدمات به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جهت ارائه اطلاعات خود در مورد این گروه از جامعه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت استفاده حداکثری از منابع دولتی در این زمینه و جلوگیری از پراکندگی و موازی کاری و ارائه خدمات با اطلاعات منسجم از طریق یک پنجره واحد و توسط آژانس های مربوطه ارائه می شود.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید