گزارش مدعیان مدال طلای فدراسیون جهانی کشتی در مسابقات جهانی


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895456

سایت فدراسیون جهانی کشتی در گزارشی به بررسی شرایط کارگران حاشیه در کشورمان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مسابقات جهانی کشتی به میزبانی بلگراد از روز شنبه آغاز می شود و فدراسیون جهانی کشتی در گزارشی به ستارگان درگیر از جمله محمدرضا گرا و محمدهادی ساراوی پرداخت.

فدراسیون جهانی کشتی در این باره نوشت: مسابقات کشتی از هفته آینده آغاز می شود و در هر وزن ستاره هایی حضور دارند که قبلا این مسابقات را تجربه کرده اند. آنچه که مسابقات جهانی را به رویداد مهمی تبدیل می کند، مجموعه مهارت های متنوع و انگیزه کشتی گیران برای موفقیت در بزرگترین رویداد است.

فدراسیون جهانی کشتی در تحلیل وزن 67 کیلوگرم به رقابت محمدرضا نیز اشاره کرد و نوشت: قهرمان المپیک توکیو و مسابقات جهانی 2021 بدون شک بزرگترین مدعی طلاست. شاید بتوان گفت در مورد یک ورزشکار در فینال چنین تورنمنتی که قدمت آن به 18 سال قبل می‌رسد، به راحتی می‌توان گفت، اما نتایجی که او به دست آورد گویای همه چیز است. جهت یابی یک بسته کامل است. جوانی 26 ساله که حتی ممکن است در اوج زندگی اش نباشد. مهمتر از همه، نگرش لدنیا به هر حریفی به عنوان یک تهدید مهم احترام می گذارد و تلاش های او را در هر مسابقه نشان می دهد. اگر سیدبندی همانطور که اعلام شده باقی بماند، احتمالاً در فینال با جعفروف آذربایجانی که سبک های مشابهی در کشتی ندارد، رقابت خواهد کرد.

در ادامه این گزارش در خصوص وزن 97 کیلوگرم شاهد مهیج ترین و جذاب ترین مسابقات در وزن 97 کیلوگرم خواهیم بود. محمدهادی سروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو و دارنده مدال طلای جهان در سال 2021 در صدر قرار دارد و حذف آن برای حریفان بسیار چالش برانگیز است. این مبارز به هیچ وجه دست از حریفان برنمی دارد و با حوصله کار خود را در زمان مناسب انجام می دهد. سروی ورزشکاری نیست که زیاد اشتباه کند، بلکه به اشتباهات حریفان حمله می کند. این فرمولی برای موفقیت در هر وزنی است.

دیدگاهتان را بنویسید