گزینه جدید فرهاد مجیدی متکی به استقلال است

گزینه جدید فرهاد مجیدی متکی به استقلال است

ژان کارلوس ویسنته هافبک تهاجمی ناوسیکو برزیلی یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال است. پس از اینکه روز گذشته رسانه های برزیلی از رد شدن پیشنهاد 500 هزار دلاری آبی ها برای جذب این بازیکن خبر دادند، حالا هلیو دوس آنچوس، سرمربی ناوسیکو از تمایل این بازیکن برای پیوستن به استقلال خبر می دهد.

وی در گزارشی در سایت ne45 نوشت: پس از پیشنهاد جدید ژان کارلوس، هلیو دوس آگنوس صحبت با هافبک تیمش را فاش کرد و به پشتکار او ایمان آورد. ژان کارلوس پیشنهاد جدیدی برای استقلال ایران دریافت کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ge.globo، هیئت مدیره Naucico از مذاکره در مورد پیشنهادی برای حدود 2.7 میلیون ریال برزیل (500000 دلار) خودداری کرده است. همانطور که هلیو دوس آنچوس مربی در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه فاش کرد.

به گفته رئیس تیمبو (نائوچیکو) ارزش پیشنهاد دستمزد ژان کارلوس را به فکر پذیرش آن انداخت. با این حال، او همچنین می خواهد در نائوسیکو بماند، زیرا او نماد و بت باشگاه است و هلیو دوس آگنوس مطمئن است که ژان کارلوس در سال 2022 در تیم باقی خواهد ماند.

هلیو در یک کنفرانس خبری گفت: باشگاه در حال صحبت با او است. دانشمند در این فرآیند موقعیت خوبی دارد، ژان نیز. امروز (جمعه) او به من گفت که به خاطر ارزش مالی اش تمایل دارد (پیشنهاد استقلال را بپذیرد) اما به خاطر همه چیزهایی که ناوسیکو به او داده است، تمایل به ماندن دارد.

وی ادامه داد: به یک وجه مشترک برسیم. من در سال 2017 با ژان آشنا شدم، در سال 2020 با او شروع به کار کردم و او از هر نظر رشد زیادی داشته است. او بازیکنی باتجربه در حرفه خود است. من همیشه به شوخی می گویم که او بازیکنی است که محاسبه کردن را بلد است. سود و زیان باید اعمال شود یا خیر. او این سطح را دارد. اما من به خدا ایمان دارم که او این مشکل را حل خواهد کرد و ما زمان زیادی برای گلزنی، پاس گل و تصمیم گیری در مسابقات خواهیم داشت. او در کنار سایر بازیکنانی که می آیند برای ما مرجع است و در همه زمینه ها (برای تیم) مهم خواهند بود.

تارسی میشل، گزارشگر رادیو برزیلی و گزارشگر Transa Esportes در توییتر خود نوشت: هلیو (سرمربی ناوسیکو) گفت ژان کارلوس فاش کرده که عمدتاً به دلیل مشکلات مالی می‌خواهد به فوتبال ایران برود. به گزارش هلیو ژان، او همچنین گفت که رد پیشنهاد نائوسیکو برای استقلال را به دلیل ارزش کم این پیشنهاد درک کرده است.

هلیو ادامه داد: ژان رابطه خوبی با گیلرمو (دستیار و عضو تیم ناوسیکو) دارد و چون انگلیسی خوب صحبت می کند، به رمزگشایی برخی از پیشنهادات کمک کرده است. این دومین باری بود که در این مورد با او صحبت می کردم. اولین مورد به درخواست رئیس باشگاه (دیوژنس براگا) بود. من با او صحبت کردم و دیروز او ملاقات بسیار مثبتی با رئیس باشگاه (دیوژنس براگا) آری باروس و همچنین با رئیس هیئت مشاوران (الکساندر کارنیرو) داشت. امروز با ژان صحبت کردم تا از شرایط و شرایط او (پس از دریافت پیشنهاد استقلال) مطلع شوم. ژان می داند که این پیشنهاد باید برای همه طرف ها خوب باشد. ما یک بت داریم که ژان است، مردمی که او را می پرستند. ما باید این رضایت را بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید