گزینه های فرهاد مجیدی; از برزیل تا لیگ ایران

گزینه های فرهاد مجیدی;  از برزیل تا لیگ ایران

مدت ها قبل از شروع فصل، اعلام شد که باشگاه استقلال به دنبال جذب سه بازیکن خارجی است. پس از حضور کوین یمگا و رودی زاستد در جمع شاگردان مجیدی، آبی ها برای تقویت خط هافبک خود به دنبال یک هافبک بازیگوش و هجومی بودند و به این ترتیب با گزینه های مختلفی مذاکره کردند که تا نیم فصل بی نتیجه بود. استقلال را برای خارجی ها بدون بازیکن خارجی دنبال کنید. در این میان، ژان کارلوس ویسنته برزیلی گزینه مذاکره استقلال بود و احتمال حضور او بیشتر از سایر گزینه ها بود. با همه این تفاسیر این بازیکن در آن زمان به استقلال نپیوست اما حالا شنیده ها حاکی از آن است که این بازیکن همچنان مورد توجه مجیدی قرار دارد. این بازیکن 29 ساله پیش از این در تیم هایی مانند گویاس، سائوپائولو، پالمیراس و کوریتیبا بازی کرده است اما تمام دوران حرفه ای خود را در سری B، دسته دوم فوتبال برزیل گذرانده است.

او چندی پیش با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی سایت برزیلی esportesdp از پیشنهاد ژان کارلوس برای استقلال خبر داد و نوشت: ژان کارلوس که در نائوچیکو درخشش خود را نشان داد، پیشنهاد استقلال از ایران دریافت کرد. این بازیکن پیشنهاد باشگاهی که در لیگ ایران پیشتاز است را رد کرد. بهترین بازیکن فصل ناوسیکو و بهترین گلزن سری B با گل ها و پاس گل های خود مورد توجه تیم های مختلف قرار گرفته است. نلسون مورا، مدیر برنامه های این ورزشکار، پیشنهاد تیم ایران را به سایت esportesdp تایید کرد، اما گفت که این ورزشکار علاقه ای به مذاکره ندارد. مدیر برنامه تصمیم گرفت جزئیات مربوط به ارزش پیشنهاد را فاش نکند.

علیرغم همه شایعات، گمانه زنی برخی رسانه های خارجی و مدیر برنامه های این بازیکن برای افزایش قیمت برای انتقال به استقلال تا امروز ادامه دارد، این در حالی است که باشگاه استقلالی معتقد است رقمی باعث جذب این بازیکن می شود. اگر انعطافی از سوی برزیلی ها وجود نداشته باشد، قطعاً بحث استقلال کارلوس در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

قهرمانی لیگ، مهمتر از آسیا

رسانه های مختلف از حضور بازیکنانی مانند صفا هادی از عراق، ماشاریپوف از ازبکستان و یک بازیکن ژاپنی به عنوان بازیکن آسیایی در لیست فرهاد مجیدی به عنوان بازیکن خارجی در نیمه دوم خبر داده اند در حالی که گفته می شود هنوز بازیکن خارجی در ترکیب آبی پوشان حضور ندارد. . استقلالی ها منتظر تکلیف بازیکنان داخلی این تیم و ورودی و خروجی ها در پایان نیم فصل نیستند تا همچنان روی بازیکنان خارجی تمرکز کنند. در همین رابطه یکی از اعضای تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حذف از آسیا باعث تغییر سیاست این باشگاه در فصل نقل و انتقالات می شود یا خیر، گفت: این کاری است که انجام می دهیم و این مهمترین لیگ آسیا برای ماست. امسال . اولویت اول موفقیت در لیگ برتر است و این موضوع مهمتر از نگاه کادرفنی فعلی است. بنابراین حذف از آسیا سیاست های حمل و نقل ما را تغییر نمی دهد و به شدت مداخله می کنیم.» نام های مختلف در لیست مجیدی.

دیدگاهتان را بنویسید