گفتمان سازی با محوریت ارزش های اسلامی در فضای مجازی مهم ترین رویکرد بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشوری در استان مرکزی گفت: مرحله استانی چهارمین دوره تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج رویداد استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از امروز با حضور تیم های شهری در اراک تا 6 آبان آغاز شد.

وی افزود: این رویداد تخصصی ۴۸ ساعته در سه بخش انیمیشن و انیمیشن، بازی های تلفن همراه و نرم افزارهای موبایل برگزار می شود و شرکت کنندگان در گروه های ۳ تا ۵ نفره برای شرکت در هر یک از این سه بخش حضور خواهند داشت.

سرهنگ گودرزی یکی از مهم ترین نیازهای فضای مجازی امروز را تولید محتوای باکیفیت و اثربخش عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت محتوای دیجیتال، بسیج با برنامه ای در این راستا و تولید با کیفیت و جریان ساز وارد شد. تولید محتوا از فعالان انقلابی در قالب جشنواره ها و رویدادهای تخصصی در دستور کار بسیجیان قرار گرفته است.

وی افزود: رویداد سالانه تولید محتوای بسیج با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان بسیجی، جذب ایده های برتر، ساماندهی گروه های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و ارتقای توانمندی های بسیجیان و گفتمان سازی با محوریت ارزش های اسلامی و انقلابی برگزار می شود. در فضای مجازی حرف اول را می زند. رویکرد باید باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به جنگ شناختی دشمن که یکی از ابعاد آن انحراف اذهان جوانان و مردم است، امید آفرینی یکی از الزامات مهم امروز است و بسیجیان باید با آن مقابله کنند. فضای مجازی به نفع ارزش‌های انقلاب اسلامی است و همان‌طور که بسیج از تهدیدات فرصت‌های بزرگی ایجاد کرد، امروز نیز باید منشأ تحول و اقدام بزرگ در فضای مجازی باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در سال های اخیر در میزبانی رویدادهای تولید محتوای دیجیتال خوش درخشیده و توانسته رتبه های خوبی را کسب کند. سال گذشته دو تیم از استان به مرحله کشوری راه یافتند. و مورد تقدیر قرار گرفت و به فضل الهی امسال هم رتبه های برتر را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید