گفتگوی تلفنی رئیس قوه قضائیه با قاضی فداکار کرمانی

ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789487

رئیس قوه قضائیه امروز با مسعود توکلی قاضی وفادار کرمانی که در حین نجات یک متهم از خودکشی دچار آسیب شدید نخاعی شده بود، تلفنی گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی شنبه امروز (۱۳ آذر) با مسعود توکلی قاضی وفادار کرمانی که در حین نجات یک مظنون به خودکشی از ناحیه کمر آسیب جدی دید، تلفنی گفتگو کرد.

رئیس قاضی با ارزیابی از اقدامات به موقع این قاضی فداکار، شفای عاجل و کامل وی را از خداوند متعال مسالت کرد و گفت: قوه قضائیه مفتخر است که قضات آگاه و شجاعی دارد که جان خود را در راه خدمت به ملت فدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در گفتگو با «یدالله موحد» رئیس قاضی کرمان همچنین خواستار تشویق و حمایت قضات فداکار شد که در خدمت خالصانه مردم، حتی از جان خود دریغ نمی کنند و می بخشند. اولویت اعمال مردم بر هر عمل دیگری که انجام می دهند

رئیس قوه قضائیه نیز در این تماس تلفنی روند برخورد قاضی توکلی زاده را زیر نظر گرفت و دستورات لازم را برای بررسی وضعیت وی صادر کرد.

رئیس قوه قضائیه همچنین دستورات لازم را مبنی بر لزوم رعایت احتیاطات لازم و فراهم آوردن امکانات قضایی برای جلوگیری از این گونه حوادث صادر کرد.

گفتنی است، مسعود توکلی قاضی شعبه 10 مجتمع شهید باهنر کرمان معروف به شعبه صلح و سازش طی چند روز گذشته در حین تلاش برای پیشگیری از بیماری از ناحیه کمر دچار آسیب جدی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. خودکشی متهم

در این حادثه متهم پرونده آسیبی ندید. قاضی فداکار که این روزها دوران نقاهت خود را در منزل می گذراند، اعلام کرد که از متهم شکایتی ندارد و همچنان به دنبال رضایت شاکیان از جمله متهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید