گلایه ساکنان سیستان از کمبود پزشک متخصص


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902641

عدم مراقبت از بیمار نیز صدای فرماندار هیرمند را بلند کرد.

عدم رسیدگی کافی به بیماران و خادمان آنها در بیمارستان امام علی (ع) زابل و کمبود پزشک متخصص این روزها مشکلی است که بسیاری از شهروندان سیستانی از آن گلایه کرده و خواستار رفع این وضعیت شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، مدتی است که عدم رسیدگی کافی به بیماران در بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل باعث گلایه و نارضایتی شهروندان شده است به طوری که بارها برخی از شهروندان با خبرنگار ما تماس گرفتند و خواستار تغییر این وضعیت شدند. .

گلایه برخی از بیماران از برخورد پرسنل این مرکز و خدمات آنها همواره یکی از مشکلاتی است که بیماران و همراهان با آن دست و پنجه نرم می کنند و آن توجه ویژه مسئولان به خدمات، سلامت و مردم است. درمان شود تا بیمار و همراهش جز درد بیماری دچار مشکل دیگری نشوند.

انتظار در سایر نقاط بیمارستان یکی دیگر از معضلاتی است که برای رسیدگی به آن نیازمند تلاش جدی مسئولان است، بنابراین در صورت شکایت بیمار یا همراه وی از این روند با این جمله مواجه می شوند که کمبود پزشک متخصص داریم و مردم و بیمارانی که به اورژانس بیمارستان مراجعه می کنند اما با مطب خالی مواجه می شوند یا باید ساعت ها منتظر حضور پزشک باشند یا اصلاً پزشک وجود ندارد و بیماران به کلینیک خیریه شهر یا مرکز درمانی استان مراجعه می کنند. .

کمبود پزشک و عدم رسیدگی به بیمار به حدی است که صدای فرماندار هیرمند نیز بلند شده است میشم برازنده فرماندار شهرستان هیرمند در گفتگو با خبرنگار ما از مراجعه به بیمارستان خبر داد. وی به عنوان یک شهروند برای مداوای مادرش به متخصص گوش و حلق و بینی. پس از ساعت ها تاخیر و عدم مراجعه پزشک متخصص و عدم رسیدگی به بیمار، نارضایتی خود را اعلام می کند و از این وضعیت گلایه دارد که چرا پزشک متخصص در بیمارستان حضور ندارد. بیمارستان و مریضان مورد غفلت قرار می گیرند و علیرغم پیروی از طبیب مذکور، و با اینکه در شهر بودند، برای معالجه او به بیمارستان نیامدند.

بیمارستان امام علی فقط یک متخصص گوش و حلق و بینی دارد که 15 روز در شهرستان زابل حضور دارد و 15 روز دیگر خارج از استان است. تکلیف ساکنان سیستان در 15 روز باقی مانده که پزشک متخصص حضور ندارد چیست؟ چرا وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان به خواسته مردم سیستان برای حضور پزشکان متخصص توجهی نمی کنند و مسئولان نیز صدای مردم مظلوم سیستان را نمی شنوند.

لازم به ذکر است علیرغم تماس های مکرر خبرنگار ما برای پیگیری این درخواست مردمی، وی نتوانسته با مسئولین بیمارستان ارتباط برقرار کند، لذا پایگاه خبری اوشیدا آماده است پاسخ مسئولین دانشگاه علوم پزشکی زابل را در این خصوص منتشر کند. نگرش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید