گلر استقلالی در نبرد روانی مقابل ستاره پرسپولیس شکست خورد

گلر استقلالی در نبرد روانی مقابل ستاره پرسپولیس شکست خورد

پرسپولیس و گل گهر در حساس ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که سرخ پوشان موفق شدند حریف خود را شکست دهند و به نیمه نهایی صعود کنند. حواشی این بازی از قبل شروع شد و تا پایان بازی ادامه داشت. محسن فروزان چند روز پیش در مصاحبه ای به کنایه گفت که برای بازی با پرسپولیس باید VR بخرم. صحبتی که خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت و به محض ورود فروزان به زمین، علیه او شعار دادند.

فروزان که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه خود دارد و البته در سال های اخیر بازی های فرعی زیادی هم داشت، در دیدار مقابل پرسپولیس زیر پیراهن آبی پوشید و همین موضوع باعث عصبانیت بیشتر پرسپولیسی ها و شعارها و کلمات عصبانیت شد. در دروازه بان سابق استقلال تشدید شد. فروزان که انگیزه زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس داشت، با زدن یک پنالتی سعی کرد ستاره های سرخ را تحت فشار روحی قرار دهد و به نوعی جنگ روانی به راه انداخت.

فروزان قبل از پنالتی دست راست خود را به ترابی نشان داد و به او اعلام کرد که پنالتی خود را در آن سمت خواهد گرفت. علاوه بر این دروازه بان گل گهر چند جمله خطاب به ترابی گفت اما ستاره پرسپولیس در دیدار مقابل گل گهر بدون توجه به این صحبت ها و جنگ های روانی که فروزان به راه انداخت، ضربه پنالتی را در جهت مخالف زد و موفق شد گلزنی کند. دروازه گل گهر باز شد در واقع فروزان در نبرد روانی با ترابی شکست خورد و البته تیمش نتوانست بر پرسپولیس غلبه کند و از رقابت های جام حذفی کنار رفت تا رویای قهرمانی در جام حذفی این بازیکن از بین رفت.

دیدگاهتان را بنویسید