گلزن دربی شانسی برای بازی مقابل استقلال ندارد

گلزن دربی شانسی برای بازی مقابل استقلال ندارد

پس از مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی در دیدار مقابل سپاهان و ترک بازی، علی نعمتی جایگزین ستاره ملی پوش پرسپولیس شد. نعمتی که در برخی از بازی های ابتدایی تیمش پس از مصدومیت پورعلی گنجی و در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و ملوان در پست دفاع چپ بازی کرد، به عنوان مدافع میانی فعالیت کرد و در کنار گئورگی گلسیانی قرار گرفت. نعمتی در این دو بازی عملکرد خوبی داشت و تقریباً بدون خطا بود.

بازی خوب نعمتی در کنار دیگر مدافعان پرسپولیس در این دو دیدار باعث شد قرمزها مقابل مس رفسنجان و ملوان دروازه خود را بسته نگه دارند و پرسپولیس در این دو دیدار گلی دریافت نکرد. پورعلی گنجی که در آماده سازی گروهی پرسپولیس حضور داشت، می تواند از بازی بعدی تیمش مقابل مس کرمان در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود و مشکلی برای همراهی سرخ پوشان ندارد.

با توجه به آمادگی مرتضی و اینکه او مدافع اصلی تیم گل محمدی محسوب می شود، شانس نعمتی در بازی فیکس در دیدار برابر مس کرمان و همچنین دربی فوق العاده حساس پیش رو به حداقل خواهد رسید و به احتمال زیاد با وجود رضایت گل محمدی از نیشابوری مدافع تیمش همچنان روی زوج اصلی گلسیانی و پورعلیگنجی تکیه خواهد کرد.

نعمتی سابقه بازی و حتی گلزنی در دربی را دارد و در بازی برگشت فصل گذشته نیز توانست با ضربه سر پاس رامین رضایان دروازه استقلال را باز کند و نام خود را در بین برترین گلزنان تاریخ دربی ثبت کند. با توجه به اتفاقات این هفته مسابقات لیگ برتر و نتایج کسب شده، سومین دربی اردیبهشت ماه بسیار حساس خواهد بود و تاثیر مستقیمی بر شانس قهرمانی این فصل خواهد داشت.

در واقع مسیر قهرمانی پرسپولیس در این فصل از دربی و شکست رقیب سنتی می گذرد و اگر یحیی و تیمش قهرمانی می خواهند باید استقلال را شکست دهند و دربی را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید