گلزن فجر از استقلال رونمایی کرد

سیروان گوربانی

سیروان گوربانی درباره بازی شب گذشته فجسپاسی مقابل استقلال گفت: ترسی نداشتیم. ما نگران نبودیم و بازیکنان تیم قبل از بازی انگیزه بالایی داشتند. گفتیم امروز می جنگیم و بازی خود را انجام می دهیم.

وی با اشاره به پنالتی استقلال افزود: از نظر کارشناسان این پنالتی نیست. خیلی جالب است که بازیکن استقلال بازیکن ما را کشید اما برای آنها پنالتی گرفت. در کمین به نساجی گل خوردیم و این اتفاق در بازی با استقلال افتاد. بازی با گل گهر، یک قضاوت نادرست باعث شد که گل بزنیم. از داوران می خواهم با دقت بیشتری بازی کنند تا زحمات یک تیم هدر نرود. ما هم تلاش می کنیم و تمرین می کنیم، می جنگیم و با تیم های دیگر تفاوتی نداریم.

مدافع فجرسپاسی در مورد اینکه اعضای این تیم در صحنه دیگری به خطای پنالتی در محوطه جریمه استقلال اعتقاد داشتند، گفت: نمی توانم در مورد این صحنه صحبت کنم. من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. برای ما پنالتی اجرا نکردند، مشکلی نیست. حداقل گوشه رو اعلام کن! با یک کرنر به گل رسیدیم. شاید با این کرنر می توانستیم زودتر به گل برسیم. داور هم جوان بود و عملکرد ضعیفی نداشت. امیدوارم در کارش موفق باشد. داوران باید بیشتر مراقب باشند تا زحمات تیم را هدر ندهند.

قربانی درباره گلزنی استقلال و جلوگیری از شکست خانگی فجرسپاسی در دقیقه 95 گفت: موفق شدم گلزنی کنم و در کرنر توسط احمدرضا دروازه استقلال را باز کنم. او یکی از بهترین و نماینده ترین بازیکنان تیم است. خوشبختانه توانستم تلاش کل تیم را به کار بگیرم. همه بچه ها سخت کار می کنند. از ایمانی که در دروازه بود تا کسانی که به عنوان جانشین وارد زمین شدند. دست همه رو میبوسم زندگی به طور کلی اتفاق می افتد. فوتبال هم غیرقابل پیش بینی است. از خدا پرسیدم جوابم را داد و توپ پرتاب شد. خدارو هزار بار شکر

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش تساوی عادلانه بود، گفت: اگر این پنالتی واقعا پنالتی نبود، باید آن سه امتیاز را می گرفتیم. استقلال تیم شاد و صادق است. اگر خوب نبود سه تا پیاپی نمی برد. امسال احساس می کنم استقلال تیم انسجام بیشتری دارد، اما ما واقعاً با آنها جنگیدیم و بازی کردیم. همه بازیکنان تلاش کردند. برای یک تیم داشتن قلب و هدف خاص بسیار مهم است. پایین ترین نقطه راست ما بود.

دیدگاهتان را بنویسید