اگر حضور تماشاگران آزاد شده به ما بگوید/ فجر، گلزن نمی داند کجا گل زده!

ساعت: 19:12
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781833

سرمربی استقلال گفت: اگر حضور تماشاگران آزاد شده برای باشگاه ما صحبت می کند، هواداران استقلال باید به ورزشگاه بیایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی با فجرسپاسی گفت: ابتدا از نیروی انتظامی، نیروی انتظامی و نیروی انتظامی شیراز که هدایت این تیم را بر عهده داشتند تشکر ویژه می کنم. تیم در راه خوب دیشب و امروز.”

وی افزود: باید به تماشاگرانی که وارد ورزشگاه ها می شوند تبریک بگویم چرا که امروز شاهد حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه بودیم. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اگر حضور تماشاگران آزاده به باشگاه ما می گوید هواداران استقلال هم به ورزشگاه بیایند اگر بحث تاج و مشکلات سلامت تمام شد به ما اطلاع دهید. از دیدن تماشاگران خوش قلب شیراز در ورزشگاه بسیار خوشحال شدم. امیدوارم هر چقدر به حضور تماشاگران اهمیت می دهند به ورزشگاه برسند تا تیم ها اینجا فوتبال بازی کنند. باز هم به جامعه ورزش تبریک می گویم و امیدوارم از بازی بعدی تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم استقلال با تاکید بر روند فنی این دیدار خاطرنشان کرد: در کل مسابقه تیم برتر بودیم و فکر می کنم زشت ترین گل قهرمانی را به ثمر رساندیم. اگر از گلزن بپرسید نمی داند کجا گل زده است. زمانی اتفاق می افتد که از فرصت ها استفاده نکنی، اما من از بازیکنانم تشکر می کنم. گل دقیقه 95 بخشی از اتفاقات فوتبال است، این دیدار برای ما تمام شده است و من روی بازی بعدی تمرکز خواهم کرد.

مجیدی در خصوص داوری این دیدار گفت: ترجیح می دهم در مورد داوری صحبت نکنم و محمد نوفی فر در این باره صحبت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شیفت های خود راضی است، گفت: شیفت هایی که انجام دادیم، شیفت های خوبی بود. وقتی شاگردان فجر سپاسی به گل رسید از بازی بسته بیرون آمد و فضای بیشتری به ما داد. مطهری و حسین زاده خیلی خوب کار کردند. فجر از روی یک ضربه ایستگاهی برای ما گل زد. نمی دانم بیش از یک شوت به سمت دروازه داشتند یا خیر اما آمار مسابقه به سود استقلال بود و در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و در نیمه دوم از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

خبرنگاری گفت: «به این زودی از ژست استفاده نکردی؟» مجیدی گفت: «از این ژست خیلی راضی هستم و به نظرم خیلی خوب بازی کرد.» او در نیمه اول عالی بود و در نیمه دوم چون فجر نزدیک بازی می کرد و جا نمی داد، سعی کردیم از بازیکن سرعتی استفاده کنیم و به این ترتیب مطهری و حسین زاده را در زمین راه انداختیم.

سرمربی استقلال به مناسبت سالگرد پورحیدری به صورت زنده گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دوست دارم پورحیدری به عنوان پدر استقلال در کنار ما باشد. یاد او همیشه برای ما و هواداران زنده است. من می خواهم آنها منصورخان و ناصرخان باشند و شاگردان مربیگری آنها را ببینند. اگر این دو عزیز بودند، به جرات می توانم بگویم غصه ای نداشتم. آنها در میان ما نیستند و یادشان در میان ما زنده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول داده است استقلال به آرامش سال های گذشته برسد، گفت: هواداران استقلال مطمئن هستند که این اتفاق خواهد افتاد. امسال تیم خوبی داریم و مشکل مدیریتی نداریم. با تشکر از آقای آجورلو که در این دوره سنگ تمام گذاشت و مطمئن باشید در ادامه فصل نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید