دولت سیزدهم چیزی را وابسته به مذاکره نمی داند/ اروپا اگر پیشنهادات ما را نپذیرد ضرر خواهد کرد

ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790076

احمد واحدی گفت: دولت سیزدهم هیچ چیزی را وابسته به مذاکرات نمی داند و بودجه 1401 را بر اساس شرایط تحریم بسته است. وی گفت: برخی باور نمی کردند که بدون نیاز به عنصر خارجی بتوانیم کشور را به بهترین شکل بسازیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; احمد واحدی وزیر کشور در جلسه هیئت حاکمه در استانداری کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی امروز در جهان نهضتی ایجاد کرد و برای همه آزادی خواهان جهان عزیز است.


وی ادامه داد: پس از شهادت سردار سلیمانی، همه مسلمانان به ویژه ملت ایران و گفتمان جمهوری اسلامی بسیار فراتر از آنچه بودند بودند.

فرمانده سابق سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی شاگرد مقام معظم رهبری و مکتب ائمه انقلاب بود و وقتی شاگرد شهید سلیمانی باشد می توان به عظمت استاد پی برد.

وزیر کشور با بیان اینکه راه موفقیت را در شهادت سلیمانی می شناسیم، گفت: شهید سلیمانی زنده است و امروز یاد و تفکرش زنده تر از دوران حیاتش است.

واحدی تاکید کرد: کرمان به داشتن چنین فرزندی افتخار می کند و آن را تقدیم جهانیان کرده است، مسئولان باید بفهمند چه دین بزرگی به شهدا و انقلاب دارند.

وزیر کشور با استناد به رای اعتماد گفت: مسئولان استانی با حفظ زینی وند موافقت کرده اند و چون کار استاندار کرمان مورد تایید نمایندگان ملت قرار گرفته است، نظرات آنها را تایید کرده ایم.

وی با تاکید بر شایسته سالاری در دولت سیزدهم، ادامه داد: امروز مسئولیت سنگینی بر عهده ماست و باید ظرفیت انقلاب را به منصه ظهور برسانیم.

واحدی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: امروز در مذاکرات برجام دو طرح ارائه کردیم، کشورهای خارجی باید تصمیم بگیرند که چگونه از عهدشکنی برگردند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه دولت از آنها می خواهد به تعهد خود عمل کنند، گفت: اگر طرف های دیگر قبول نکنند ضرر خواهند کرد.

وی گفت: دولت سیزدهم چیزی را وابسته به مذاکرات نمی داند و بودجه 1401 را به دلیل شرایط تحریم بسته است. برخی باور نمی کردند که بدون نیاز به عنصر خارجی بتوانیم کشور را به بهترین شکل بسازیم.»

این مقام مسئول گفت: این دولت وابستگی کشور به مذاکره را تا زمانی که مردم آب بخورند اشتباه می داند.

وی با بیان اینکه در مقابل دشمن نمی افتیم، افزود: آنها نشان دادند که میکروب های فساد چیست و دست خود را به خون شهید سلیمانی آلوده کردند. دشمنان ما ذاتا تروریست هستند.”

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن در اقتصاد نمی تواند ما را شکست دهد، تصریح کرد: ما از این چرخش اقتصادی عبور می کنیم اما تلاش می خواهد.

وی با تاکید بر اینکه هم در عرصه اقتصادی و هم در عرصه سیاسی و نظامی می توانیم سرآمد باشیم، گفت: باید در صحنه اقتصادی شهید سلیمانی باشیم و با روحیه انقلابی و جهادی پیش برویم.

واحدی گفت: آیت الله رییسی از اول صبح تا آخر شب سخت کوش و پرتلاش است و همیشه به نشاط و گشاده رویی صدر رسیدگی می کند، اما ما نیز باید همین کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید