گمانه زنی ها در مورد سلامت پوتین همچنان ادامه دارد

گمانه زنی ها در مورد سلامت پوتین همچنان ادامه دارد

روز جدید : برخی منابع اطلاعاتی غربی می گویند ولادیمیر پوتین به دلیل «زوال عقل، بیماری پارکینسون یا عصبانیت ناگهانی» در نتیجه درمان با استروئید برای «سرطان» از «اختلال مغزی» رنج می برد.

به گزارش دیلی میل، شخصیت های ارشد ائتلاف اطلاعاتی «پنج چشم» که شامل استرالیا، کانادا، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده است، منابع نزدیک به کرملین را توجیه فیزیولوژیکی برای تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور عنوان کردند. جمهوری در ارتباط با حمله به اوکراین.

رهبران ائتلاف گزارش های متعددی در مورد پوتین 69 ساله و “تحولات فزاینده” او و همچنین “ظاهر متورم” او در ویدئوهای اخیر و “فاصله عجیب” او در کرملین منتشر کرده اند.

یک منبع امنیتی گفت: «تغییر قابل توجهی در تصمیمات پوتین طی پنج سال گذشته رخ داده است. اطرافیان او یک تغییر «قابل توجه» را در «قدرت فکر و درک او از جهان اطراف» مشاهده می کنند و احساس می کنند.

آنها نشان می دهند که ولادیمیر پوتین یا از یک “بیماری مغزی مانند پارکینسون” یا “سرطان” رنج می برد و مغز او دچار اختلالات درمانی شده است.

آخرین تئوری که توسط اطلاعات بریتانیا تایید شده است این است که اختلال روانی او نتیجه “خشم ناگهانی” ناشی از استفاده طولانی مدت از استروئیدها است.

یک مقام فرانسوی می گوید که او همان فردی نیست که دو سال پیش پس از دیدار امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود ملاقات کرد.

یک منبع اطلاعاتی بریتانیا اصرار دارد که آنها به اطلاعات سلامت پوتین “اطمینان” دارند.

این منبع افزود: «نظارت ما بر روسیه و موضوعات مرتبط «استثنایی» است.

دیدگاهتان را بنویسید