گمرکات کشور حق واردات کالاهای ثبت شده ناخواسته را ندارند


ساعت: 20:19
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877657

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گمرک اعلام کرد که معاون اول رئیس جمهور دستوری به گمرکات کشور صادر کرده که بدون ثبت سفارش اجازه ورود به کشور را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهباز حسن پور بیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه روز سه شنبه (31 خرداد) این کمیسیون گفت: مسئولان وزارت بهداشت، گمرک در سازمان غذا و دارو حضور یافتند. و سازمان استاندارد.

وی افزود: دستگاه های ذیربط گزارش اقدامات خود در زمینه توزیع مواد مخدر را به اعضای کمیسیون ارائه کرده اند و پس از استماع گزارش ها مقرر شد تمامی دستگاه ها به صورت مکتوب در اختیار کمیسیون قرار گیرد و پس از بررسی های لازم به دستگاه قضایی ارسال شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهمترین نکته در جلسه امروز عدم ثبت سفارش مردم به ویژه در بحث واردات سرم بود که دستگاه های ذیربط در این زمینه مقصر نیستند.

حسن پور گفت: سازمان غذا و دارو از واردات آن اطلاعی ندارد و گمرکات کشور نیز اعلام کرده اند که وارد مناطق آزاد شده است، هیچ اطلاعی از این موضوع ندارند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این جلسه آسیب شناسی های لازم انجام شد تا در آینده شاهد حوادث مشابه نباشیم و همچنین گمرک گفته است که معاون اول رئیس جمهور در دستوری به گمرکات کشور گفته است. سفارش مجاز به ورود به کشور نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید