یارانه جدید 150 هزار تنی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

روز جدید : با دستور رئیس جمهور مبلغ 150 هزار تن تحت عنوان یارانه ویژه ماه مبارک رمضان به حساب بیش از 11 میلیون سرپرست خانوار واریز می شود. اما این یارانه ویژه جمعه آینده به چه کسانی پرداخت می شود؟

بر اساس دستور ابراهیم رئیسی و همزمان با ماه مبارک رمضان، مبلغ ۱۵۰ هزار تومان با عنوان «یارانه معیشتی» باید به حساب بیش از ۱۱ میلیون سرپرست خانوار واریز شود.

پیگیری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مشمولان یارانه ماه مبارک رمضان نشان می دهد که خانواده مددجویان کمیته امداد جزو اولین گروه های دریافت کننده یارانه ماه مبارک رمضان و زنان سرپرست خانوار خواهند بود. یارانه را نیز دریافت خواهد کرد.

مردم دهک اول تا چهارم و نیز بازماندگان احتمالی سهام عدالت از دیگر قشرهایی هستند که در ماه مبارک رمضان یارانه دریافت می کنند.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، روز جمعه 26 فروردین ماه 1401، یارانه 150 هزار تنی معیشتی ماه مبارک رمضان به حساب 11 میلیون و 38 هزار و 520 خانوار شناسایی شده واریز می شود.

طبق ماده 4 آیین نامه تعیین صلاحیت خانوارها، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هر سال به خانوارها اجازه دهد برای مدت 6 ماه (خرداد یا آذر) برای دریافت یارانه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید