یارانه جدید 8 میلیونی 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار

یارانه جدید 8 میلیونی 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار

احمد قاسمی (فعال بازنشسته صنفی) با انتقاد از وضعیت خدمات سازمان تامین اجتماعی گفت: در زمان آقای احمدی نژاد مقرر شد برای مستمری بگیران کارت کرامت ارائه شود که یکی از این کارت ها کارت بلیت مترو و اتوبوس بود. ، که مستمری بگیران با پرداخت 15000 تومان و دریافت کارت منزلت با هزینه 150000 تومان. در آن زمان این کارت یک سال اعتبار داشت اما به تدریج و با افزایش قیمت از ارزش آن کاسته شد.

وی ادامه داد: امروز کارمزد 150 هزار تومانی کارت بلیت کارگران و مستمری بگیران دیگر به اندازه قبل نیست و یک ماه و یک ماه و نیم ادامه خواهد داشت.

قاسمی بیان کرد: کارت اجتماعی منزلت یکی دیگر از کارت هایی است که به مستمری بگیران داده می شود. با این کارت می توانید از خدمات سالن های بدنسازی و غیره نیز به صورت رایگان استفاده کنید که معمولا پرسنل باشگاه نادیده می گیرند و معمولا می گویند ظرفیت پر است و نمی توانید از خدمات مورد نظر استفاده کنید.

این فعال صنفی مستمری بگیران شاغل گفت: بعد از این همه سال چه عزتی برای ما ایجاد کرده اند؟! دستمزد ما کفاف هزینه‌های زندگی‌مان را نمی‌دهد، مراقبت‌های پزشکی خوبی دریافت نمی‌کنیم، و خدمات اجتماعی که به ما ارائه می‌شود، دردی را دوا نمی‌کند. این خدمات بیشتر جنبه تزئینی دارد و می گوییم برای مستمری بگیران کاری کرده ایم.

وی گفت: وامی که برای بازنشستگان تامین اجتماعی دادند به قدری کم است که نمی توان از آن برای یک ماه زندگی استفاده کرد. در حالی که فلسفه بازپرداخت وام باید حل بخشی از مشکلات باشد. همین اعتبار به سختی و با شرایط بسیار به مستمری بگیران تعلق می گیرد.

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1402 تعیین شده است. برای دریافت فیش حقوقی کارکنان فولاد برای دریافت فیش حقوقی در فروردین ماه 1402 به سایت www.irsbf.ir مراجعه کنند.همچنین به جزئیات بیشتر حکم جدید در مورد بازنشستگان سلامت پرداختیم. مراقبت و نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

پس از افزایش وحشتناک قیمت ها در بازار کالاهای اساسی، موضوع افزایش حقوق بازنشستگان بیشتر مورد توجه قرار گرفت و خبر افزایش 27 درصدی حقوق بازنشستگان خبرساز شد. در سال 1401؟

برای دریافت فیش حقوقی فروردین ماه سال 1402، مصوبه جدید مستمری بگیران بهداشت و درمان و فیش حقوقی تامین ایر، درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1402 به سایت www.irsbf.ir مراجعه کنید.

میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1402

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد علاوه بر افزایش 900 هزار تومانی حقوق بازنشستگان، 5 درصد به حقوق آنها اضافه شود.

محسن زنگنه در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 3 مهرماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دستور کار امروز کمیسیون بودجه بررسی جزئیات لایحه تعدیل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری ​​بود. که مقرر شد علاوه بر افزایش 900 هزار تومانی حقوق بازنشستگان، 5 درصد به حقوق آنها اضافه شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در شورای اسلامی با بیان اینکه حق خانواده و حق فرزند به ترتیب 50 درصد و 100 درصد افزایش یافته است، گفت: حقوق جانبازان و معلولان بدون کار و درآمد افزایش یافته است. 5 میلیون و 600 هزار و همچنین حقوق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی 30 درصد افزایش می یابد.

ثبت نام وام ۱۲ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

برای دریافت وام 12 میلیون تومانی به es.tamin.ir مراجعه کنید.

شرایط ثبت نام وام 12 میلیون تومانی مستمری بگیران از تامین اجتماعی

با توجه به محدودیت منابع و در دسترس بودن تعداد زیادی از متقاضیان مزایا، مستمری بگیران می توانند با شرایط زیر برای دریافت وام اقدام کنند.

آدرس سایت ثبت نام وام تامین اجتماعی

متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir پیش ثبت نام و دارای حداقل 10 سال سابقه پرداخت بیمه و امکان قانونی کسر حق بیمه بر اساس شرایط حقوق باشند. دریافتی از دیگر شرایط کسب این فرصت است.

www.irsbf.ir از فروردین 1402 فیش حقوقی دریافت کرد

کارکنان و مستمری بگیران صندوق فولاد برای دریافت فیش حقوقی خود به سایت www.irsbf.ir مراجعه کنند.

مصوبه جدید مستمری بگیران سلامت

حکم جدید مستمری بگیران سلامت در هاله ای از ابهام قرار دارد و در صورت احتساب افزایش حقوق 15 درصدی کارکنان بهداشتی و درمانی به قبوض آنها در واریز فروردین ماه اضافه شده است. این پایگاه خبری آمادگی دارد در صورت افزایش یا کاهش، حکم جدید مستمری بگیران سلامت را در این رسانه اعلام کند.

بر اساس قانون تامین اجتماعی: بازنشستگی به معنای غیبت بیمه شده از محل کار به دلیل رسیدن به سن بازنشستگی در این قانون است. همانطور که مشتریان سازمان بیمه می‌دانند با رسیدن بیمه‌شدگان به سن یا شرایط لازم برای بازنشستگی که بعداً به آنها پرداخت خواهیم کرد مستمری دریافت می‌کنند.

در واقع به بیان ساده، مزایای کسر شده از دستمزد افراد در سنوات کاری به صورت مستمری ماهانه پس از بازنشستگی به آنها بازگردانده می شود. طبق قانون تامین اجتماعی برای رسیدن و احراز بازنشستگی و اخذ حکم بازنشستگی دو نکته بسیار مهم در نظر گرفته شده است:

زمان پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری است

1- رسیدن به سن قانونی که طبق قوانین کشورمان برای مردان 60 سال و برای زنان 55 سال تمام می شود.

2- سال پرداخت حق بیمه ماهانه به میزان مقرر در قانون.

البته در رابطه با دریافت حکم برای بازنشستگان تامین اجتماعی استثناهایی از این قانون وجود دارد، از جمله اینکه فردی 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی داشته باشد در صورتی که مردان 50 سال تمام شده باشند و زنان. 45 سال دارند، می توانند برای بازنشستگی اقدام کنند. همچنین افرادی که 35 سال سابقه خدمت در پرداخت حق بیمه دارند می توانند بدون شرط سنی بازنشسته شوند.

مستمری بلندمدت 1402 از لحظه اعلام بازنشستگی بیمه شده به کارفرما توسط سازمان تامین اجتماعی محاسبه و پرداخت می شود. لازم به ذکر است در مورد اشخاصی که کارفرما ندارند و در مورد مشاغل آزاد یا بیمه شده داوطلبانه مستمری پس از تایید مستمری توسط شعبه تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

پس از شروع پرداخت مستمری 1402، مستمری بگیران می توانند فیش حقوقی خود را در سامانه تامین اجتماعی مشاهده کنند. ثبت نام در تامین اجتماعی پیش نیاز مشاهده و دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران است. کاربران می توانند با مطالعه مقاله زیر با نحوه ثبت نام در این سامانه آشنا شوند.

دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران با کد ملی ۱۴۰۲

پس از بازنشستگی افراد از یک سازمان یا شرکت، اساسی ترین چیزی که هر ماه نیاز دارند حقوق و کسورات و جدول حقوق و به عبارتی فیش بازنشستگی است.

با توجه به اینکه دیگر در استخدام شرکت یا موسسه خاصی نیستند، آن شرکت نمی تواند برای بازنشستگان فیش حقوقی صادر کند و فقط می توانند فیش حقوقی 1402 خود را از طریق آن سازمان از آن مرجع مشاهده و دریافت کنند. بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی می توانند به راحتی با استفاده از کد ملی فیش حقوقی خود را از همان سازمان تامین اجتماعی مشاهده و دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید