یاسوج و حاشیه شهر با کمبود کلاس درس مواجه است


ساعت: 13:07
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894976

مسئول طرح مهر آموزش و پرورش استان گفت: تاکنون 160 هزار دانش آموز از 172 هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمدی ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس سومین جلسه هیئت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار این استان برگزار شد.

طرح چاپ آموزشی از مهمترین محورهای این نشست بود و رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: طرح چاپ مسابقات جهانی بین استانی است.

وی از اجرای تراز انضباطی در استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی کمترین استقبال را از رشته های فنی و حرفه ای در بین دانش آموزان داشتند، با راهبری این گروه توانستیم بیست و دو و نیم درصد افزایش داشته باشیم. بیایید به آن زمینه ها برویم.

حسنعلی عزت خواه در ادامه افزود: میانگین قبولی کشوری ریاضی فیزیک 14 درصد است که سهم استان 3.5 درصد است و تلاش ما این بود که به 8 درصد برسیم که تاکنون به 6.7 درصد رسیده ایم.

جمالی رئیس پروژه مهر در این نشست با اشاره به تراز پروژه مهر گفت: وضعیت استان در ساماندهی آزمایشگاه ها نیاز به بهبود دارد.

وی از برگزاری جشنواره گل و زنگ برای افتتاح مدارس خبر داد و گفت: تدریس در تمامی مدارس استان به صورت حضوری است و تدریس غیرحضوری نداریم.

جمالی با بیان اینکه یاسوج و حومه بیشترین کمبود کلاس درس را در استان دارند، گفت: در مهرماه 230 کلاس درس به مدارس استان اضافه می شود.

این مسئول گفت: میز، صندلی و سایر وسایل به ارزش 11 هزار میلیارد تومان به مدارس استان تحویل داده شده است.

جمالی گفت: از 172 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی تاکنون 160 هزار دانش آموز ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: دانش آموزانی که ثبت نام نکرده اند دانش آموزان پایه اول ابتدایی و دانش آموزانی هستند که هنوز رشته خاصی ندارند و باید در روزهای باقی مانده ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید