56 کلاس درس در شهر رودان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تجهیز شد.


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815985

مدیر آموزش و پرورش رودان آمادگی خود را برای پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی در قالب 9 مدرسه با ظرفیت 56 اتاق از 29 اسفندماه اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله عبدی بحرینی مدیر آموزش و پرورش رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز وی با بیان اینکه دسترسی آسان به اسکان و رفع دغدغه مسافران فرهنگی یکی از راه های تکریم جامعه فرهنگی است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای رفاه حال مسافران فرهنگی در ایام نوروز و ارائه جاذبه های فرهنگی و گردشگری شهرستان میهمانان یکی از مهم ترین موارد است. آنچه باید در نظر داشت.


وی با بیان اینکه در مجموع 9 مدرسه به معلمان نوروزی 1401 خدمات اجتماعی ارائه می کنند، افزود: 7 مدرسه با ظرفیت 40 اتاق در شهر و روستای پیرچوگان (عبادت سید سلطان محمد (ع)) به صورت دائمی و 2 مدرسه و یک سالن ورزشی با ظرفیت 16 کلاس نیز اضطراری محسوب می شود.


عبدی بحرینی یادآور شد: در صورت استقبال مهمانان از اسکان و نیاز به ارائه خدمات بیشتر و همچنین شرایط غیرمترقبه مانند بارندگی، دو مدرسه و سالن ورزشی برای حمایت از 7 مدرسه میزبان ستاد اسکان، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.


مدیر آموزش و پرورش رودان ادامه داد: در هر اتاق دو تخته فرش و دو پتو و سایر امکانات رفاهی از جمله یخچال، اجاق گاز و تلویزیون برای رفاه حال میهمانان در کنار هم تعبیه شد.


این مسئول لزوم استفاده از اسکان فرهنگیان در رودان را برای مراجعه به ستاد استقبال مستقر در دارالقرآن امام خمینی (ره) جنب بانک کشاورزی برشمرد و گفت: پذیرایی و اسکان فرهنگیان از روز یکشنبه آغاز می شود. 20 مارس و پایان در یکشنبه 4 آوریل جدید ادامه خواهد داشت.


عبدی بحرینی خاطرنشان کرد: در حوزه شهری مدارس دارالفنون، شهید بهشتی، ارشاد، فدک و حکمت با 30 حجره و در مداحی المسلمین ابن عقیل و فتح المبین با 10 اتاق پذیرای مهمانان فرهنگی و مدارس حجاب هستند. با دبیرستان و هنرستان حضرت جوادالائمه (ع) با مجموع 16 اتاق مدرسه کمکی و اورژانسی محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید