یامگا به دلیل برخی مشکلات غیر فوتبالی قصد ندارد در استقلال بماند

یامگا به دلیل برخی مشکلات غیر فوتبالی قصد ندارد در استقلال بماند

آرتور یمگا بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل بود و در کنار سایر بازیکنان نقشی کلیدی در قهرمانی این تیم داشت. این بازیکن فرانسوی فصل گذشته در حالی به استقلال پیوست که فرصت کمی برای امضای قرارداد به عنوان بازیکن خارجی داشت و فصل نقل و انتقالات پیش فصل رو به پایان بود، اما به عنوان اولین خارجی که در این فصل با استقلال قرارداد امضا کرد، قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرد. . او در هفته دوم رقابت ها مقابل ذوب آهن با نمایشی درخشان توانست با دو گل زمینه را برای دومین برد استقلال فراهم کند.

با تمام این تفاسیر حالا برخی اخبار ناراحت کننده برای هواداران استقلال نشان می دهد که این بازیکن دیگر تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه استقلال ندارد و می خواهد به صورت یک طرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.
یمگا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در این فصل بود که تا پایان هفته بیست و هشتم 10 گل برای این تیم به ثمر رساند و یک فصل دیگر نیز با آبی پوشان قرارداد دارد اما شنیده ها حاکی از آن است که او دیگر قصد ندارد در ایران بماند. برخی مسائل غیر فوتبالی اگر استقلالی ها نتوانند بازیکن را برای ماندن قانع کنند، به احتمال زیاد یامگا را از دست خواهند داد.

نکته قابل توجه اینکه یکی از رسانه ها مدعی شده است که این بازیکن به برخی از هم تیمی هایش نیز گفته است که شرایطی برای ماندن در ایران ندارد و می خواهد از استقلال برود. این برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال اصلا خوشایند نیست.

البته یمگا قرارداد دیگری با استقلال دارد اما از طرفی او تا اینجای فصل حق کامل خود را دریافت کرده و حق فسخ یکطرفه قراردادش را ندارد اما برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که این بازیکن فرانسوی می خواهد قراردادش را تا پایان این فصل فسخ کند. توافق کرد و از استقلال جدا شد.

حتی پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، شایعاتی مبنی بر جدایی گابریل پین یا سیلوای برزیلی استقلال به گوش می رسید که البته سرمربی و مدافع این تیم تاکنون این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده اند، اما برای یامگا، طبق شنیده ها، این مدافع تا به امروز او هیچ درخواستی برای فسخ قراردادش از باشگاه نداشته است اما در صورت فسخ باید با جدایی از استقلال موافقت کند. در مورد سیلوا اما با توجه به اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد، همه چیز به نظر او بستگی دارد و باید دید آیا آبی ها می توانند او را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند یا خیر. پین همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم از تیم های ایتالیایی برای همکاری پیشنهاداتی دریافت کرده و البته ادامه همکاری یا جدایی او منوط به تعامل با فرهاد مجیدی خواهد بود و فعلا خبر قطعی از او منتشر نمی شود. از سوی دیگر رودی ژستد فرانسوی که با وجود داشتن قرارداد، فصل درخشانی را در استقلال سپری نکرد، ممکن است در پایان فصل از جمع آبی پوشان جدا شود، البته هنوز چیزی از او اعلام نشده است.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید