یحیی دوباره قیصر شد! | روز جدید

در شرایطی که یحیی گل محمدی پس از بازی با الدحیل شرایط سختی را پشت سر گذاشت، در دیدار با خدر از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

یحیی چه قبل از بازی، چه در حین بازی و چه پس از سوت پایان نیمه اول، از روی سکوها با صدای بلندی با نام مستعار «امپراطور» تشویق شد.

جالب اینجاست که یحیی چهار روز قبل از این مسابقه در حال بیرون آمدن از همان تونلی بود که مقابل او ایستاد و از هواداران درباره علت توهین ها در بارش باران جویا شد.

این اتفاق هم پس از پایان نیمه اول و هم در پایان مسابقه رخ داد، با این تفاوت که در پایان مسابقه شعارهای حمایت از سکوهای مقابل سکوها به قدری بلند بود که باعث ناهماهنگی هر گروه شد. یک شعار سر دادند تا دقیقا متوجه نشدند هواداران چه می کنند. گوویند اما گل محمدی دوباره حمایت شد.

یحیی در لحظه ورود به زمین قبل از شروع بازی نسبت به ابراز احساسات هواداران واکنش نشان داد و آنها نیز بارها با عنوان امپراتور برای او کف زدند.

همچنین بنر بزرگی با عکس یحیی و عبارت “امپراطور” در ابتدای بازی از طبقه دوم آویزان شده بود و کمی بیشتر از روز دیدار با الدیل کج شده بود، بنابراین همه چیز بین هواداران و سرمربی پرسپولیس به روال عادی باز می گردد.