یحیی گل محمدی: باخت تراکتورسازی عادی نبود

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار مهم و حساسی در پیش داریم. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که در فوتبال عملکرد خوبی داشت و نتیجه هم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: آنها فوتبال رو به جلو و از عقب بازی می کنند. آنها دوست دارند فوتبال بازی کنند. آنها تیم قابل احترامی هستند. ما برای محمد ربیعی و بازیکنانش احترام زیادی قائل هستیم اما سه امتیاز این بازی خانگی با توجه به شرایط جدول برای ما بسیار حساس و مهم است.»

وی درباره شرایط شاگردانش برای بازی با مس تاکید کرد: باید روی وظایف و مسائل فنی تمرکز کنیم تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم. ما تا الان تمرینات خوبی داشته ایم. بازیکنان بین المللی دیر به ما اضافه شدند اما سعی کردیم حداقل با تمرینات دیروز هماهنگی ایجاد کنیم. متأسفانه دو یا سه مصدوم داریم، اما شرایط عمومی تیم خوب است و آماده انجام یک بازی خوب هستیم.

وی در پاسخ به انتقادات یورگن لوکادیا از عدم تغذیه هافبک های پرسپولیس، یادآور شد: اتفاقی جلوی تراکتور افتاد که فکر نمی کنم اینجا جای صحبت در مورد آن باشد. اتفاقات قبل، بین دو نیمه و بعد از بازی، یک مسابقه خاص بود. واقعا شرایط برای بازی عادی نبود.

گل محمدی ادامه داد: در دیدار مقابل سپاهان موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. فکر می کنم کمی تحت تاثیر بازی تراکتورسازی قرار گرفتیم اما بازی خوبی مقابل سپاهان داشتیم. لوکادیا نیز بازی خوبی داشت، اما هنوز چیزهای زیادی برای پیشرفت دارد. به دلیل قطعی مسابقات قهرمانی و تعطیلات یک ماهه و عدم حضور ملی پوشان، ناهماهنگی زیادی در تیم ایجاد شد. اتفاقات بازی تراکتورسازی هم آنجا بود. با این حال، فکر می‌کنم فردا می‌توانیم بازی روان‌تر و رو به جلوتری انجام دهیم. در تمرینات تمرکز خوبی داشتیم و انشاالله برای بازی فردا تمرکز خوبی خواهیم داشت.»

سرمربی پرسپولیس گفت: اگر مسابقات یک هفته ای باشد، 3 روز مشکلی نداریم. هفته قبل 6 روز بود و بازیکنان ما 3 روز در اختیار تیم ملی بودند اما این فقط یک هفته بود. در هفته های آینده، با توجه به اینکه 7 روز فرصت داریم، مشکلی ندارم که بازیکنان ما سه روز در اختیارشان باشند.

وی افزود: از تیم ملی می خواهیم که نتیجه خوبی کسب کند. هماهنگی بیشتری ایجاد کنید و بیشتر با هم باشید. کی روش خیلی دیر به تیم ملی کشورمان آمد. آنها به زمان بیشتری برای آماده شدن برای جام جهانی نیاز دارند. ما سعی می‌کنیم کمک کنیم و هر چه در توان داریم انجام دهیم.”

گل محمدی در مورد حضور ساپینتو در تمرین تیم ملی و اینکه آیا او هم چنین برنامه ای دارد، گفت: با کی راش تلفنی صحبت کردم. اگر لازم باشد با این سوال مشکلی ندارم. اگر هماهنگی باشد و آنها بخواهند، من می روم. مشکلی نیست.”

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین شرایط شیخ دیابات برای حضور در تیم پرسپولیس گفت: دیروز اولین تمرین او با ما بود. خدا رو شکر حالش بد نبود. شاید فردا در لیست ما باشد. باید تمرین امروز او را ببینیم تا وضعیت او مشخص شود.”

گل محمدی در خصوص اجاره زمین در تهرانسر برای تمرین پرسپولیس گفت: هنوز قرارداد بسته نشده است اما امروز گفتند می توانید آنجا تمرین کنید. به نظر من شرایط خاک هنوز مساعد نیست. آنها مجبور بودند چمن را کندن. ما دیشب بازدید داشتیم و خیلی مناسب نبود. ما باید به یکی دو جلسه برویم و ببینیم چمن او چگونه است.

و افزود: در این دو سه ماه خیلی نگران بودیم. در هفته های اخیر وضعیت شهید کاظمی بسیار سخت بوده است. باید میدان دیگری برای تمرین داشته باشیم. وضعیت وخیم است اما امیدواریم این مشکل هر چه زودتر حل شود. واضح است که قرارداد ما در تهرانسر دو روز در هفته است، اما ابتدا باید شرایط را در زمین ببینیم.

با توجه به اینکه بعد از بازی استقلال و فولاد گفته شد که پنالتی به راحتی برای حریف گرفته می شود اما پنالتی های ما را نمی گیرند. کمیته داوران خیلی تحت فشار بود چون توقعات در بحث داوری بیشتر است. دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. اتفاقی که سال گذشته در دربی افتاد و من این حرکت را انجام دادم. من همیشه در مورد این بازی صحبت می کنم. امیدوارم روزی فیلم مسابقه را با حضور داوران این مسابقه و کارشناسان داوری ببینیم. در مورد این بازی هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارم. امسال با توجه به جوان بودن داوران، شرایط داوری را بهتر از سال های گذشته می بینم. “من احساس می کنم آنها با تجربه تر شده اند و بیشتر روی کار خود متمرکز شده اند.

گل محمدی گفت: ممکن است در برخی بازی ها مشکلاتی پیش بیاید اما برخی از آن ها طبیعی است. جامعه داوری ما می تواند بهتر از این باشد به شرطی که امکانات را برای آنها فراهم کنیم. در بسیاری از بازی ها حتی هدست هم ندارند، چه برسد به VAR. شرایط سختی هم با حداقل امکانات دارند. من وضعیت آنها را درک می کنم، اما هنوز جای پیشرفت وجود دارد. این در صورتی اتفاق می افتد که آنها بیشتر روی کار خود تمرکز کنند. امیدوارم هر هفته بهتر شوند.”

وی درباره شرایط کلی لیگ گفت: توزیع بازیکنان در تیم های مدعی قهرمانی خوب است و بازیکنان خارجی نیز به تیم های خود کمک می کنند. خارجی های خوبی به تیم ها اضافه شدند و کیفیت لیگ نسبت به سال قبل خیلی بهتر شد. مربیان و بازیکنان خوب خارجی آمدند. این موضوع باعث نزدیک شدن به رقابت ها شده و تا هفته پایانی لیگ ادامه خواهد داشت. امسال لیگ بسیار سختی در پیش داریم. همه مدعیان سال سختی را سپری می کنند. هر تیمی که کمترین مشکل، بیشترین تمرکز و امکانات خوب را داشته باشد می تواند به قهرمانی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید