یحیی گل محمدی بمب بزرگ حمل و نقل را منفجر کرد

کارکنان تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته اند کار خود را برای خرید تابستانی آغاز کنند و هم اکنون پس از پایان لیگ برتر، تعدادی از بازیکنان لیگ را به فصل آینده نزدیک کرده اند.

یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر است. ستاره تیم فوتبال سپاهان این روزها زیر ذره بین افسران مذاکره کننده این باشگاه قرار گرفت.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس مطرح شده است. قرارداد اسماعیلی فر با سپاهان در پایان فصل به پایان می رسد و اگر پرسپولیس برای جذب او گام بردارد با توجه به اینکه بازیکن آزاد است کار نسبتا آسانی خواهد داشت.

ظاهرا این بازیکن هم می خواهد به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شود. باید دید در آینده کارکنان باشگاه برای جذب این بازیکن چه خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، دانیال اسماعیلی فر در سال 1393 به باشگاه ذوب آهن اصفهان پیوست و خیلی زود به یکی از اعضای اصلی و تاثیرگذار ذوب آهن تبدیل شد. این بازیکن 6 فصل برای ذوب آهن بازی کرد و در 104 بازی برای این تیم به میدان رفت.

در این بین 8 بار دروازه حریفان را باز کرد و 8 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد. دیدار مقابل صبا کوم اولین بازی دانیال اسماعیلی فر برای ذوب آهن بود و اولین گل خود را مقابل استقلال تهران در تساوی یک بر یک به ثمر رساند.

دانیال اسماعیلی فر در سال 1397 (برای گذراندن دوران سربازی) به صورت قرضی راهی تراکتور تیم تبریز شد. او همچنین بازیکن مهم و درخشانی برای تبریز بود و در 42 بازی برای این تیم 7 گل و 1 پاس گل به ثمر رساند.

در حالی که در سال 1399 اخبار زیادی مبنی بر انتقال این بازیکن به پرسپولیس تهران شنیده می شد اما او با سپاهان اصفهان قرارداد بست.

دیدگاهتان را بنویسید