یحیی گل محمدی درویش; به هر حال من این بازیکن را می خواهم

یحیی گل محمدی پس از کش و قوس های فراوان در پرسپولیس ماند و برخلاف شایعاتی که در مورد جدایی او از پرسپولیس شنیده می شد، یحیی می خواهد حداقل تا پایان قراردادش در این تیم بماند. یحیی که مدت ها در مورد وضعیت آینده خود سکوت کرده بود و به سفر جاده ای رفته بود، بالاخره به صحبت پرداخت و اعلام کرد که لیست بازیکنان مورد نظر خود برای فصل آینده را به رضا درویش داده تا مدیرعامل پرسپولیس برای این موضوع مذاکره کند. تمدید بازیکنان مورد نظر یحیی و همچنین بازیکنان جدیدی که او می خواهد شروع کند

گئورگی گلسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس باید برای تمدید قرارداد با این بازیکنان به توافق برسد. با اینکه یحیی بیشتر این بازیکنان را می خواهد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرد با این بازیکنان تمدید کند، اما به ویژه روی یک بازیکن تاکید کرد. این کسی نیست جز میلاد سرلک، هافبک شماره 10 قرمزها که در 3 سال گذشته جزو بهترین های تیمش بوده است.

سرلک که توسط خود یحیی خریداری شده یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی محسوب می شود و تقریبا جزو مهره هایی است که جایگزینی در ترکیب پرسپولیس ندارد. میلاد که قراردادش به پایان رسیده، چند پیشنهاد خارجی دارد و در فکر لژیونر شدن است. اما یحیی اصرار دارد که قرارداد این بازیکن تمدید شود. طبق پیشنهاد خارجی، سرلک مذاکرات تمدید قرارداد با پرسپولیس را تا مشخص شدن تعهدش به یکی از تیم های عربی به تعویق انداخته است.

با این حال پرسپولیسی ها امیدوارند میلاد بیاید و مثل پارسال قراردادش را تمدید کند. سرلک دقیقاً در شرایط امسال قرار داشت و می خواست به یک تیم قطری بپیوندد. اما توافق نهایی صورت نگرفت و این بازیکن در پرسپولیس ماندگار شد. شنیده ها حاکی از آن است که احتمال جدایی سرلاک از پرسپولیس بسیار زیاد است و به همین دلیل درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس برای حفظ این بازیکن کار سختی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید