یحیی رسما اعلام کرد؛ من این بازیکن را نمی خواهم

در این صورت پرسپولیسی ها امیدوار بودند که با گرفتن یک مهاجم قرضی مجبور به کنار گذاشتن بازیکنی از لیست نشوند اما پس از استعلام های دریافتی از سوی مسئولان این باشگاه متوجه شدند که در صورت اعزام بازیکن به صورت قرضی در لیست تیم محسوب نمی شود اما اگر بازیکنی اعم از ایرانی یا خارجی که بالای 23 سال سن داشته باشد بزرگسال محسوب می شود. در چنین شرایطی به احتمال قریب به یقین یکی از بازیکنان بزرگسال پرسپولیس از لیست خارج خواهد شد زیرا یحیی به دنبال مهاجمی متناسب با سن خود است و با کمک چند ایجنت در حال بررسی دقیق چیدمان است.

در همین راستا مدیریت باشگاه پرسپولیس ریش و قیچی را به دست یحیی سپرده است تا خودش مهاجم خارجی مورد نظرش را پیدا کند و به باشگاه معرفی کند. ناگفته نماند که وی برای جذب مهاجم مورد نظر خود درخواست بودجه ای بالغ بر یک میلیون دلار کرده است اما هنوز مشخص نیست که مهاجم جدید جایگزین کدام بازیکن پرسپولیس خواهد شد. اما با شرایطی که برای میلاد سرلک پیش آمد، ادامه حضور سینا اسدبیگی در تیم ارتش سرخ قطعی است. در این صورت قرعه به نام وحدت حنان اف یا احتمالا فرشاد فرجی خواهد افتاد. البته هر بازیکنی که مجبور شود به تیم دیگری قرض داده شود.

قرارداد با مهاجم عراقی رد شد

در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ادعا شده است که پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب ایمن حسین مهاجم فصل گذشته الجزیره امارات است. حتی یکی از رسانه های عراقی این خبر را منتشر کرد که توسط باشگاه پرسپولیس تکذیب شد. ایمن حسین در 10 بازی تنها یک گل برای الجزیره به ثمر رسانده است و طبیعتا گزینه ایده آلی برای پرسپولیسی ها نیست که به دنبال گلزن هستند. البته یک ایجنت این مهاجم عراقی را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد که پاسخ باشگاه و همچنین یحیی گل محمدی منفی بود. این مهاجم عراقی همزمان به چند باشگاه ایرانی دیگر نیز پیشنهاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید