یزدی ها هوای منهای هفته آینده را پیش بینی می کنند/ پایان فصل پاییز با بارش باران در استان یزد

ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794054

میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد با اشاره به پایان فصل بارندگی پاییز در استان گفت: یزدی ها باید تا زیر صفر هفته آینده صبر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به بارندگی در آخرین روز پاییز در برخی نقاط استان یزد اظهار داشت: با وجود اینکه بارندگی چندانی نداشتیم اما در منطقه شاهد بارندگی بودیم. کوه های استان در 24 ساعت گذشته.”

وی به بیشترین میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در استان یزد اشاره کرد و افزود: ده بالا 8 میلی متر، امحسن ده بالا 4.5 میلی متر، سنیج و گل افشان هر کدام 4.5 میلی متر، منشاد 6.5 میلی متر، تنگ چنار 2.3 میلی متر، طزرجان 3 میلی متر و دره شیر. همچنین در 24 ساعت گذشته 2 میلی متر بارندگی داشته است.

کارشناس هواشناسی یزد به کاهش دمای صبح امروز در استان یزد اشاره کرد و گفت: کاهش تدریجی دما تا روز جمعه در استان یزد ادامه دارد.

میرحسینی با اشاره به اینکه موج جدید بارشی از شنبه شب هفته آینده وارد استان یزد می شود، اذعان داشت: این موج جدید از شنبه شب تا ظهر یکشنبه در استان یزد فعال است و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده اکثر مناطق استان یزد دمای زیر صفر خواهند داشت، ادامه داد: این کاهش دما از امروز در استان آغاز شده و تا هفته آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید