یزد میزبان 4 جشنواره کشوری فجر/ مسابقه عکس با موضوع 31 اسفند در یزد برگزار می شود.

ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802428

مدیرکل فرهنگ و جهت‌گیری اسلامی استان یزد اعلام کرد؛

جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه یزد میزبان چهار جشنواره ملی فجر بود، گفت: مسابقه عکس در راهپیمایی 22 بچمن در یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری استانداری یزد صبح امروز در ستاد دهه مبارک فجر در استان یزد با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اظهار داشت: در سال 1380 در استان یزد برگزار شد. یزد: فجر امسال میزبان چهار جشنواره کشوری فجر است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم با موضوع جشنواره فیلم فجر در استان یزد، افزود: جشنواره راید 1400 یکی دیگر از برنامه های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر است.

جوادیان زاده با بیان اینکه دومین جشنواره بافت فجر میزبان استان یزد بود، اضافه کرد: ابتکار و برگزاری این جشنواره در استان یزد آغاز شد و امسال میزبان دومین دوره آن خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به توزیع بیش از 2 هزار عنوان کتاب انقلاب اسلامی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این 2 هزار عنوان کتاب به جامعه هدف استان یزد اهدا می شود.

وی به ارائه چندین کتاب با موضوع انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: مجتمع فرهنگی هنری به بهره برداری کامل رسیده و در دهه فجر در بافق افتتاح می شود.

جوادیان زاده با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر فیلم های کوتاه انقلاب اسلامی را به نمایش می گذاریم، گفت: در هر شهر استان یزد نمایشگاه کتاب و مسابقه عکس در روز باخمن در 31 اسفند برگزار می شود. یزد.”

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید