یزد می تواند پایلوت اقتصاد دانش بنیان شود

ساعت: 19:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792852

احتیاری نماینده زرتشتیان در مجلس گفت: در اقتصاد دانش بنیان در سراسر کشور رتبه برتر را داریم و زیرساخت های لازم را نیز برای این کار داریم و با همین فرصت ها یزد می تواند پایلوت شود. اقتصاد دانش بنیان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، اسفندیار اختیاری دقایقی پیش در شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه یزد به مردمان خوب و مهربان و مردمی که صداقت را پایه گذاری می کنند، شهرت دارد، گفت: یزدی ها مردمانی بافرهنگ هستند و هستند. شهرت خاص و عام

نماینده مردم زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی به زندگی مسالمت آمیز ادیان مختلف در استان یزد اشاره کرد و افزود: ما در یزد در ادیان مختلف در کنار هم زندگی می کنیم و دلیل آن این است که به آنچه هستیم افتخار می کنیم. احترام، و این نشات گرفته از فرهنگ غنی یزدی است که می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.

وی با بیان اینکه یزد از نظر علمی در سراسر کشور از نقطه خاصی برخوردار است، گفت: یزدی ها تمام تلاش خود را برای علم آموزی به فرزندان خود و حتی امرار معاش کرده اند، اما علم را در اولویت قرار داده اند.

احتیاری ادامه داد: در اقتصاد دانش بنیان در سراسر کشور رتبه برتر را داریم و زیرساخت های لازم برای آن را داریم و با همین فرصت ها یزد می تواند پایلوت اقتصاد دانش بنیان شود.

نماینده زرتشتیان کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره وضعیت نامناسب آب استان یزد گفت: مشکل آب سراسر کشور است اما بستن آب به روی مردم شریف یزد اصلا درست نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید