یکسان سازی حقوق بازنشستگان دائمی است

یکسان سازی حقوق بازنشستگان دائمی است

بهزاد علیزاده گفت: بر خود لازم می دانم از محبت مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان شورای اسلامی تشکر کنم، امیدوارم همه بتوانیم در فرصت باقی مانده برای رفع مشکلات مردم گام های موثر و مثبتی برداریم. و کشور

نماینده مردم دهلران دره شهر خطاب به رئیس جمهور در مجلس گفت: در آستانه سال سوم دولت هستیم، متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی، مشکلات مردم در حوزه معیشتی است. روز به روز افزایش می یابد. آقای رئیس جمهور، مردم از قیمت های گزاف و غیرقابل کنترل کالاها، خدمات و مایحتاج روزانه خود به تنگ آمده اند. سوال مردم این است که این روند تا چه زمانی و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا دولت برنامه ای اصولی برای محدودسازی و کنترل این شرایط دارد؟

وی افزود: آقای رئیس جمهور انتظار مردم از دولت این است که برای ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور راهکارهای عاجل ارائه دهد.

این نماینده مجلس در مجلس یازدهم همچنین دولت را نسبت به تصرف تسهیلات کشاورزی و دامی برحذر داشت و افزود: آقای رئیس جمهور از سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی بخواهید منابع و اقدامات لازم را در اختیار بانک های متولی برای تعیین تکلیف توسعه قرار دهند. تأسیسات کشاورزی و دام باید فوراً اقدام کنند.

وی همچنین به دولت برای تعیین قیمت گندم و نحوه پرداخت آن هشدار داد و اظهار داشت: تعیین قیمت 15 هزار تومانی برای خرید گندم نه منصفانه است و نه منطقی. انتظار می رود دولت نسبت به افزایش قیمت ها اقدام کند.

علیزاده ادامه داد: متاسفانه مطالبات کشاورزان در پرداخت بهای گندم به موقع پرداخت نمی شود و آنچه پرداخت می شود بر اساس قیمت سال گذشته است که پیش بینی می شود به سرعت توسط دولت تعیین شود.

این نماینده مجلس در مجلس یازدهم همچنین به دولت و نهادهای ذیربط نسبت به مطالبات بازنشستگان هشدار داد و گفت: یکسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان یکی از مطالبات اصلی این عزیزان است و لازمه دولت است. به سرعت لایحه ای در این زمینه به مجلس ارسال کند. گسترش دامنه قانون طبقه بندی معلمان بازنشسته و بند 112 مناطق نظامی به بازنشستگان آن مناطق از دیگر مواردی است که باید به آن پرداخته شود.

وی گفت: از سازمان برنامه ـ بودجه، سازمان اداری و سازمان استخدامی می خواهم مشکل فوق العاده ویژه فرهنگیان، کارکنان وزارت کشور و جهاد کشاورزی را به فوریت حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید