یکی از آنها سر شاخ بن را می برد


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901126

کسانی که خود را دوست انقلاب می دانند و فریاد میهن پرستی شان بر گوششان می نشیند، در حین امتحان معلوم می شود که با سست شدن و از بین بردن پایه های قدرت ملی، مصداق این جمله می شوند که: مردی به دست کشته می شود. بوق.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; مردم ما بر اساس تجربیات فراوان دریافته اند که ادعاها و شعارهای افراد و شخصیت ها نمی تواند مبنای قضاوت و اعتماد باشد و این ادعاها را باید در میدان عمل محک زد تا از ناصاره جدا شود.

کم نیستند کسانی که سال ها تلاش می کنند تا با حرف هایی که دهانشان را پر می کند اعتماد افراد گفتاردرمانی را جلب کنند، اما چه در زمان تصدی مسئولیت و چه در دوران انقلاب ثابت کردند که همه حرف ها و حدیث هایشان یک مغازه است. برای جلب اعتماد مردم، برای منافع باندی، جناحی و خانوادگی آنهاست و زندگی اشرافی و مرفهشان گواه بر حقیقت انحراف آنهاست.

مردان حاضر در زمین با اعمال خود در صحنه اکشن صحبت می کنند. رسم مردان جوانمرد انجام اعمال صالح و نیکوکاری است. مردانگی سزاوار نیکوکاری و نیکوکاری در راه تقوا است. کسانی که از فضای جمهوری اسلامی ایران تنفس می کنند مدیون شهدا و زنان و مردانی هستند که جان خود را فدای این کشور کردند و خون خود را دادند و خون دلشان را خوردند. امنیت کشوری که 88 کشور با تمام وجود 8 سال تلاش کردند تا او را سرنگون کنند و ناکام ماندند، به راحتی به دست نیامد و پاسدار آن خون هایی که برای رضای خدا و برای برقراری حکومت دین خدا تقدیم خدا شد. خود خداست و همه باید این را بدانند که میراث شهدا و امنیت این سرزمین الهی کمرنگ نشود تا مورد غضب خداوند قرار گیرند.

در بحبوحه هرج و مرج تحمیل شده در کشور به بهانه مرگ یک نفر، همه می دانند که مرگ این دختر بهانه ای بیش نبوده و نیست و هر بار به بهانه های مختلف برخی افراد ساده لوح یا مغرض را فریب می دهند و آنها را می کشانند. به صحنه جنایت، افراد مشهور و مشهور نیز با عنوان: سیاستمدار، گوینده، بازیگر، ورزشکار، مجری، سلبریتی و … اظهار نظر می کنند و اغلب با قضاوت های عجولانه یا مغرضانه به آتش می افزایند و پیاده نظام دشمن می شوند. .

این گروه که با تحریک احساسات دیگران زمینه را برای گمراه کردن جوانان فراهم می کند و آنها را وارد میدان ویرانی و کشتار می کند، در حالی که در جنایات شورشیان شریک هستند و باید خسارت و غرامت بپردازند، همچنان کسانی هستند که بر شاخه بنشین و انتهای این شاخه را دیدند. آنها نمی دانند که هر آسیبی به کشور و نظام اسلامی وارد شود، عواقب آن قبل از هر چیز گریبان خود را خواهد گرفت.

دشمنان این کشور به خوبی می دانند کسانی که کشور خود را به بیگانگان می فروشند و امنیت مردم خود را به هر دلیلی با بیگانگان معامله می کنند در وهله اول قابل اعتماد نیستند و به دیگران خیانت خواهند کرد. در این مسیر دشمنان ایران مانند تا کنون حسابی از این وطن پرستان باز نخواهند کرد و در اولین فرصت از شر آنها خلاص خواهند شد.

خداوند بر درجات امام راحل بیفزاید که فرمود از درون بترسید. ملت ما امروز باید به این مسئله فکر کند و قویاً به آن فکر کند. از بیرون نترسید تا باطن آسیبی نبیند. از بیرون بترسید از درون بترسید شما در هر قدمی که ما برداشته ایم و ملت برای تحکیم دولت برداشته است، در این قدم می بینید. [در داخل] شروع به مقاومت کرد.

نمونه هایی از این ضرب المثل در کشور چیست؟ طبیعی است که هر چه در بین مردها نفوذ بیشتری داشته باشد، در مواقع خطر می تواند یا کمک کننده باشد یا کاملاً مضر. در اغتشاشات اخیر مشخص شد که چه کسانی عمدا یا سهوا در زمین دشمن بازی و بازی کردند و واقع بینانه باید گفت کسانی که به قیمت کشور باعث خوشحالی دشمنان شدند در یک نظام دچار انحراف شدند. محاسبات و نكرده اند، مجازات شوند. خداوند توبه كند و از مردم ايران به ويژه خانواده معظم شهدا عذرخواهي كند و فوراً خط آنها را از صف طغيانگر و دشمنان كشور جدا كند.

تاریخ ایران به ویژه در دوران معاصر نمونه های فراوانی از میهن پرستی را در دل خود ثبت و ثبت کرده است و برخی از افراد مشهور بر اثر اشتباه محاسباتی و یا به خاطر دنیای غنی و شیرین به دام سکولارها افتادند و موضع گرفتند. بر ضد دین و کشورشان، و امروز حکم تاریخ چیزی است جز لعن و نفرین برایشان. سپس از فرصت کوتاه استفاده کنید و به آغوش اسلام و نظام الهی بازگردید، در غیر این صورت فقط به خود و هموطنان آسیب می رسانید و در قیامت در برابر شهدا شرمنده و عذاب خواهید شد.

امامزاده محمد اسماعیل – کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید