یکی از دلایل اصلی رد حضور این شاه ماهی در استقلال: خانواده پرسپولیس!

یکی از دلایل اصلی رد حضور این شاه ماهی در استقلال: خانواده پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند که نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت و ستاره فصل قبل تیمش بود، چند روزی تحت فشار زیادی بود اما در نهایت تصمیم گرفت در استقلال بماند و در پرسپولیس بماند. به جز وحید امیری که چند روزی با بیرانوند ارتباط مستمر داشت و حتی در زمان عقد قرارداد به همراه دوست و همشهری خود به باشگاه پرسپولیس رفته بود، چند نفر دیگر در ماندن علیرضا در پرسپولیس تاثیر زیادی داشتند.

امیری سعی کرد بیرانوند را از تصمیمش برای رفتن به استقلال منصرف کند اما شاید هواداران پرسپولیس و البته خانواده علیرضا بیشترین نقش را در این میان داشتند. ناراحتی و اشک های هواداران پرسپولیس در این فیلم به شکل های مختلف به دست بیرانوند رسید و بسیاری از پرسپولیسی ها نیز به صفحه شخصی بیرانوند حمله کردند و از او خواستند به استقلال نرود و در پرسپولیس بماند. علیرضا نیز تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفت و حتی نزدیکانش گزارش دادند که او چندین شب نمی تواند راحت بخوابد و از نظر روحی کاملاً آشفته است.

جدا از همه این مشکلات، خانواده بیرانوند هم درگیر بودند. همسر و فرزندان علیرضا رفتن او به استقلال را دوست نداشتند و سعی کردند بیرانوند را در پرسپولیس نگه دارند. همسر علیرضا که گفته می شود پسر عموی اوست و بیرانوند به همراه طاها پسر بزرگ علیرضا و دخترش بارانا در چند روزی که شایعه جدایی و رفتن بیرانوند از استقلال به گوش می رسید بارها سعی کردند او را از تصمیم خود منصرف کنند و ما حتی چندین بار به خاطر این مشکل گریه بچه های علیرضا را شنیدم.

بیرانوند پس از در نظر گرفتن همه نکات تصمیم گرفت به خاطر خانواده خود و هواداران پرسپولیس از حضور در استقلال دست بکشد و پول زیادی به جیب بزند و در این تیم بماند.

دیدگاهتان را بنویسید