عوامل بیرونی یکی از دلایل اصلی قهرمانی استقلال بود

عوامل بیرونی یکی از دلایل اصلی قهرمانی استقلال بود

مهدی واعظی در خصوص شرایط فصلی که به پایان رسید و پرسپولیس بعد از 5 سال قهرمان نشد، گفت: در مجموع فصل گذشته یک نتیجه پاس به پرسپولیس می دهم. تیم عملکرد خوبی داشت، اما به اندازه کافی خوب نبود که پیروز شود. این تیم در دیدارهای مهم امتیازات مهمی را از دست داد و اگر امتیازات مورد انتظار تیمی مثل پرسپولیس را کسب می کرد، حالا در لیگ حضور داشت. به نظر من عملکرد پرسپولیس خوب بود اما در حد قهرمانی نبود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس 63 امتیازی است و عجیب است که تیمی با این نتیجه برنده نمی شود، گفت: ببینید این رکوردها و آمارها باید طبق شرایط لیگ در نظر گرفته شود و نمی شود نوشت. یک فرمول مشترک برای همه لیگ‌ها. «فکر نمی‌کنم میانگین دو امتیاز در هر بازی برای برد کافی باشد، مثل اینکه پرسپولیس 3 امتیاز بیشتر گرفت و قهرمان نشد، اما از طرفی در لیگ‌های قبلی فکر می‌کنم ما امتیاز 56-57 بود.این به سطح لیگ و فاصله سطح تیم ها و مواردی از این دست برمی گردد و مشخص بود که قهرمان لیگ امسال حداقل به 65 امتیاز نیاز دارد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به قهرمانی استقلال ادامه داد: قصد توجیه ندارم اما در مورد لیگ امسال در کنار اشتباهاتی که پرسپولیس مرتکب شد و به آن اشاره کرد، ببینید عوامل بیرونی چقدر تاثیرگذار بوده است. مصداق بارز آن 2 امتیازی است که استقلال در دیدار مقابل گهر گرفت و این رای با هیچ منطقی همخوانی نداشت و از طرفی اشتباهات دیگری به نفع استقلال و به ضرر پرسپولیس انجام شد که بیشترین آن به ضرر پرسپولیس بود. که بارز آن دربی بود شما همان 2 امتیاز بازی گهر و 2 امتیاز پرسپولیس در دربی را دارید که برای این مسابقه یک امتیاز از استقلال کسر می شود و پرسپولیس قهرمان است و حالا دیگر موارد دیگر را بیان نمی کنم. .

واعظی در خصوص تصمیم اخیر کمیته انضباطی برای بازی با تراکتورسازی گفت: این تصمیم واقعا شاهکار بود و وقتی آن را شنیدم فکر کردم شوخی است. جالب اینجاست که این فقط لطف به پرسپولیس است. یک دلیل منطقی بگو تا تماشاگران پرسپولیس را از قبول درستی این جمله محروم کنم. چطور می شود او را سنگسار کرد و از پرسپولیس محروم کرد؟ آیا او در ورزشگاه هوادار پرسپولیس بود و اصلاً گناهی وجود دارد؟ پیش از این در بازی مقابل سپاهان نیز همین اتفاق افتاده بود و پرسپولیس با وجود بی توجهی او از سوی تماشاگران و میزبان محروم شد. این رفتار کمیسیون انضباطی نوعی جهت گیری نسبت به تیم هاست که اگر می خواهید از پرسپولیس محروم شوید، به این تیم سنگ اندازی کنید. پس با محرومیت تماشاگر پرسپولیس کدام تیم برنده می شود؟ این را هم در نظر بگیرید که بیشتر قدرت پرسپولیس از تماشاگرانش است.

وی در خصوص فصل جدید و شروع مقتدرانه پرسپولیس با دو خرید معروف و سرشناس گفت: فکر می کنم دو خرید خوب چه در خط دروازه و چه در خط دفاعی که مشکل اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود. اجباری تر بودند.با این کار مشکلات تیم برای فصل آینده حل می شود.فکر کنید علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی است و جذب او چه تاثیر مهمی در تیم پرسپولیس می تواند داشته باشد.این گام خوبی بود رو به جلو و با با ادامه این روند و جذب نهایی افراد دیگری که نامشان ذکر شده، تیم خوبی برای فصل آینده بسته خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه جدایی از سرمربی استقلال و بی ثباتی نیمکت این تیم به نفع پرسپولیس است، گفت: مدیریت خوب آقای آجورلو بیشتر از کادرفنی راه را برای قهرمانی این تیم هموار کرد اما امسال پرسپولیس می تواند اصلی باشد. در صورت ادامه این روند، گزینه قهرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید