واسطه گری یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت است


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894523

مرجع تکلید شیائان گفت: یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت دلالی و واسطه گری این است که وزارت بهداشت مجبور است با ایجاد زیرساخت ها ضمن مهار تورم و فساد، دست دلالان بازار را کوتاه کند و ضمن مهار تورم و فساد، اقدام به رفع آن کند. فساد و زیر رانت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت که پیش از ظهر امروز در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات این وزارتخانه در حوزه افزایش تولید موثر بوده است و از جمله باید از رانت خواری، قاچاق کالا، دلالی و افزایش لحظه به لحظه قیمت جلوگیری کرد.
وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی افزایش هزینه دلالی و واسطه گری این است که وزارت حراست با ایجاد زیرساخت ها، ضمن مهار تورم و تورم و تلاش برای رفع فساد و رانت، دست واسطه های بازار را کوتاه کند. -به دنبال.
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: وزارت صلح باید اقدامات امیدوارکننده در حوزه تولید و بازار را به مردم بگوید تا ضمن دعوت به همکاری مردم در پیشگیری از مفاسد اقتصادی، روح امید به آینده در کشور زنده شود.
وی همکاری بانک ها با تولیدکنندگان را مهم و اساسی ارزیابی کرد و تصریح کرد: یکی از مشکلات حوزه تولید، عدم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات است و متاسفانه بانک ها به مطالبات بانک ها توجه نمی کنند. تهیه کنندگان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید