یک شبه زحمات یک سال استقلال نابود شد

عارف غلامی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آخان در ورزشگاه آزادی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، با اشاره به اینکه برای من فرقی نمی کند که برند اسپانسر روی پیراهن این تیم باشد، گفت: اسپانسر باید احترام بگذارد. تعهدات.” به تیم و هواداران بچسبید.

کار یک سال یک شبه نابود شد

وی ادامه داد: مدیرعامل استقلال بعد از قهرمانی این تیم در سوپرجام یک شبه تعویض شد اما آیا قدمی به جلو برداشته ایم؟ در یک شب تمام زحمات یک ساله تیم که منجر به قهرمانی استقلال و کسب جام طلا شد، از بین رفت.

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اگر در هر جای دنیا چنین داستانی تعریف کنید به خنده می افتید، گفت: کجای دنیا تیمی به خاطر بدهی از تورنمنتی که ویترین آسیا است بیرون می رود. از دو تا سه میلیون یورو؟ درآمدزایی تحت تاثیر قرار گرفت، نقل و انتقالات بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفت، برند شما تحت تاثیر قرار گرفت و تمام تصمیمات گرفته شده به ضرر بازیکنان و هواداران بود.

تا کی باید شاهد این مشکلات باشیم؟

غلامی با اشاره به اینکه مردان در طول چند ماه می آیند و می روند، خاطرنشان کرد: در نهایت دعوا و شکایت می شود و در این بین چه کسانی متضرر می شوند؟ بازیکن، هوادار و برند باشگاه در نهایت ضرر خواهد کرد و تا کی باید شاهد چنین مشکلاتی باشیم.

ضربه پنالتی زیباترین پنالتی است که تا به حال دریافت کرده ام!

وی با بیان اینکه ممکن است جریمه شود گفت: اعتصاب بازیکنان در تمرین به قول همه بازیکنان تیم بود. و این جریمه را چون به صورت رسمی اعلام نشد شنیدم اما اگر جریمه شوم شیرین ترین جریمه ای است که به خاطر بازیکنان و تلاش تیم و تمام زحماتی که برای تیم کشیده شده است. و اگر درست بود مشکلی با این مشکل ندارم. قبول میکنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه وقتی باشگاه می تواند من را یک شب 20 درصد و 15 درصد جریمه کند، به این معناست که قرارداد اعتبار خاصی ندارد، اظهار داشت: قرارداد من باید با هواداران اعتبار داشته باشد و امیدوارم این کار انجام شود. خواهد بود .

گلمی با بیان اینکه برخی از بازیکنان تیم از مدیریت قبلی حمایت کردند و برخی دیگر حمایت نکردند، تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که درباره اشتباهات و بهانه های مردم صحبت کنم. ما همه این مسئولیت ها را داریم. پس مسئولان باید چه کنند؟ وظیفه فوتبالیست ها بازی در زمین چمن است و باید به وظایف خود عمل کنند و بقیه نیز باید به وظایف خود عمل کنند.

من خسته ام

وی افزود: بازیکنان تیم سخت کار می کنند و اگر بازیکنی تمرکز نداشته باشد نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد. من از دست و پنجه نرم کردن با مسائل مختلف خسته شده ام. بازیکنان تیم در 10 جبهه می جنگند و به خواسته خود نمی رسند و جریمه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید