یک مرکز غیر مجاز لاغری و زیبایی در اصفهان پلمب شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان از شناسایی و پلمب یک مرکز لاغری و زیبایی غیرمجاز توسط ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سرهنگ مسعود طریفی اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی از فرماندهی انتظامی استان از اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز لاغری و زیبایی غیرمجاز در اصفهان خبر دادند و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که این فرد با تشکیل این مرکز با برگزاری جلسات آموزشی، ارائه رژیم غذایی و تجویز داروهای ممنوعه در امور پزشکی دخالت کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: در این راستا ماموران با هماهنگی مقام قضایی به همراه کارشناسان معاونت پزشکی مرکز استان و طی بازرسی به محل مورد نظر اعزام شدند. در محل، آنها توانستند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و تجهیزات پزشکی غیرقانونی را پیدا کنند.

این افسر انتظامی در نهایت خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و مرکز مربوطه نیز با دستور قضایی دستگیر شد. خط شاقول به شهروندان توصیه کرد قبل از مراجعه به کلینیک ها و کلینیک های کاهش وزن و زیبایی از صلاحیت و مجوز این مرکز اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت های غیرقانونی در این زمینه با این مرکز تماس بگیرند.



آیا این خبر مفید بود؟