یک پیشنهاد فریبنده رسید. جدایی تیم ملی پرسپولیس؟!

یک پیشنهاد فریبنده رسید.  جدایی تیم ملی پرسپولیس؟!

طبق اخبار تکمیلی، باشگاه قطری حاضر است برای یک فصل حضور در این کشور مبلغ 900 هزار دلار به شماره 10 پرسپولیس پرداخت کند.

مبلغی که خرج کردن آن برای یک فوتبالیست ایرانی می تواند بسیار سخت باشد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند اما او تاکنون در خصوص تمدید قرارداد پاسخ منفی به مدیران پرسپولیس داده و گفته است که دوست دارد شانس خود را برای حضور در تیم های خارجی امتحان کند.

سرلک امیدوار است در پایان فصل با ورود یک پیشنهاد خارجی از فوتبال ایران جدا شود و با این شرایط پرسپولیس برای مشخص شدن سرلک باید تا پایان فصل صبر کند.

گفته می شود میلاد سرلک نیم نگاهی هم به مسابقات قهرمانی اروپا دارد. او در حال حاضر با پیشنهادهای قهرمانی یونان و پرتغال مواجه است اما مبلغی که دو طرف پرداخت می کنند چندان ناچیز و قابل مقایسه با قطری ها نیست.

همچنین شماره 10 تیم ملی پرسپولیس امیدوار است با حضور در جام جهانی 2022 قطر و مواجهه با پیشنهادات دیگر از مسابقات معتبر اروپایی، فرصت های بهتری را به دست آورد.

اما تا اینجای کار، انتقادی ترین (!) پیشنهاد به میلاد سرلک از قطر رسیده است. او به خوبی می داند که در بهترین حالت ممکن می تواند یک چهارم مبلغ پیشنهادی قطری ها را از پرسپولیس بگیرد و طبیعی است که ترجیح می دهد تا سه فصل برای سرخپوشان تهرانی با بازی در این کشور و ایران قهرمان شود. لیگ ستارگان به مدت یک سال

این هافبک 27 ساله که سابقه بازی در تیم های سپاهان اصفهان، نساج مازندران و پدیده مشهد را نیز در کارنامه دارد، 15 شهریور 1395 با عقد قراردادی دو ساله و با اصرار یحیی گل محمدی به پرسپولیس پیوست.

سرلک خیلی زود به این تیم پیوست و با ارائه لباس های فرم و بازی های کم نوسان توانست نظر دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کند و به تیم ملی دعوت شود.

هافبک شماره 10 پرسپولیس حالا بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس به نظر به دنبال کشوری جدید و راهی برای ادامه فوتبالش است و به سختی از تمدید قراردادش در پایان فصل راضی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید