یک پین پرش مورد نیاز است! | روز جدید

فدراسیون فوتبال به شدت از اسکوچیچ حمایت کرد و مسئولان بارها تاکید کردند که این مربی در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی خواهد بود. حال اگر فدراسیون نظر خود را که در فوتبال ایران بعید است تغییر ندهد، باید مذاکرات برای جایگزینی سرمربی و معرفی جانشینان اسکوچیچ تمام شود.

موضوعی که هنوز اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال درباره آن اظهار نظر نکرده اند، ترکیب تیم ملی ایران برای جام جهانی است. کارشناسان بارها گفته اند که تیم ملی از نظر فنی نیاز به تغییر دارد و شاید بهتر باشد کادرفنی باتجربه تری به مسابقات مهم اضافه شود.

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال نیز با اخراج اسکوچیچ مخالفت کرد و گفت باید یک دستیار باتجربه در کنار او باشد. نیک باخت واحدی گفت: معتقدم باید کادر فنی تیم ملی را تقویت کنیم تا تیم ملی به نتیجه برسد. مثلا چرا از کمک مربیان خوب با اسکوچیچ استفاده نکنیم؟ نمونه های زیادی از این وجود دارد. در استقلال گابریل پین در کنار فرهاد مجیدی است. در پرسپولیس پشت سر گل محمدی حمید مطهری را داریم. چه اشکالی دارد با همین اسکوچیچ به جام جهانی برود که روابط خوبی با بازیکنان تیم ملی دارد اما مربی حرفه ای و باتجربه ای را پشت سر می گذارد که ساختار تیم ما را تقویت می کند و استراتژی درستی برای رویارویی با رقبای بزرگ دارد. جام جهانی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید