۱۱۱۱ اثر از ۲۸ استان کشور در جشنواره عکس رضوی به همت خراسان شمالی به رقابت می پردازند.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841515

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت؛

تقی صادقی با اشاره به اینکه سومین جشنواره سراسری عکس رضوی با حضور داوران و هنرمندان سراسر کشور هشتم خردادماه در خراسان شمالی برگزار می شود، گفت: این جشنواره با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد و ارسال یک هزار و 111 اثر از 28 استان کشور به پایان رسید. مرحله داوری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرتراک از بوینورد، تقی صادقی مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری خراسان شمالی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه آزادی خرمشهر نماد پیروزی عوامل معنوی بر همه عوامل مادی و مادی بود، اظهار داشت: که من خمینی (ره) را دارم. این فتح بزرگ را پیش روی ما بگذارند و شهدا، هرمشهر آینده را که می آید، شاهد فتح آنها خواهیم بود.

وی به رویکرد تحول آفرین دولت سیزدهم که یک دولت مردمی است اشاره کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم با اراده ملت شکل گرفت و این دولت گفتمان و آرمان هایی برگرفته از آرمان های انقلاب اسلامی دارد.

صادقی با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم بر چهار رکن استوار است، افزود: عدالت محوری، دانش بنیان، خانواده محوری و مردمی در میان آن ارکان است.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری خراسان شمالی تاکید کرد: باید فعالیت های فرهنگی را بر پایگاه های مردمی متمرکز کنیم تا استعداد یابی و ارتباط نخبگان و متخصصان با پایگاه های مردمی بیش از گذشته باشد.

صادقی با بیان اینکه نخبگان سرمایه های ما در حوزه های مختلف هستند، تصریح کرد: این سرمایه باید سرمایه مولد باشد که تحرک ایجاد کند و در صورت شکل گیری به اقتصاد فرهنگ، هنر و رسانه کمک کند.

وی به فعالیت های نماز اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت هایی که حول محور نماز انجام می شود باید در مساجد باشد زیرا پایگاه نماز مسجد است.

این مسئول به وجود 400 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان اشاره کرد و گفت: کانون مسجد شبکه ای عظیم، مهم و گسترده است که مسجد باید مدیریت جامعه را بر عهده بگیرد.

صادقی از دانشگاه ها به عنوان محل حضور جوانان و آینده نزدیک مدیران کشور یاد کرد و گفت: باید استعدادهای هنری و رسانه ای دانشگاه ها شناسایی و رویدادهای هنری در آنجا شکل بگیرد.

وی به نقش و جایگاه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در آنجا اشاره کرد و افزود: در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه باید در کنار آموزش و پرورش برای کشف استعدادها و شناسایی نخبگان و هدایت آنها به دانشگاه ها باشیم. “بگذار.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با ابراز خرسندی از میزبانی استان در جشنواره ملی عکس رضوی، افزود: می توانیم با همکاری اصحاب رسانه و هنرمندان جشنواره ای در خور مقام امام رضا(ع) برگزار کنیم. “

صادقی به دبیرخانه جشنواره ملی عکس رضوی از دریافت ۱۱۱۱ اثر از ۳۶ هنرمند از ۲۸ استان کشور خبر داد و گفت: چند رسانه ای ساخته شده است.

وی افزود: سومین جشنواره ملی عکس «رضوی» از هشتم خردادماه با حضور داوران و هنرمندان سراسر کشور در مجتمع فرهنگی هنری «گلشن بوینور» آغاز و یازدهم ماه جاری با ارائه به کار خود پایان می دهد. و تجلیل از بهترین مردم

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید