۲۲۴۰ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن لرستان مورد نیاز است

ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790950

کرم الهی گفت: ۲ هزار و ۲۴۰ هکتار زمین برای «طرح ملی مسکن» در استان لرستان مورد نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید کرم الهی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات ساخت 7500 واحد مسکونی در لرستان گفت: با توجه به اینکه یکی از برنامه های مهم دولت مسکن است کارگروهی برای تامین زمین تشکیل داده ایم که پیشرفت خوبی است. گام هایی برداشته شده است.

وی افزود: تاکنون 200 هکتار از اراضی استان تحت عنوان سازمان ملی زمین و مسکن تصرف شده است. تاکنون 570 هکتار باید آماده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در این راستا کارگروهی تشکیل شده که شامل اراضی دولتی در محدوده غیرمسکونی است، همچنین از نظر مسکن و سرمایه این سایت های مسکونی که در حال آغاز به کار هستیم. نیاز به حمایت مالی و زمین احیای دارایی های با ارزش. از این نظر زمین های خوبی در خرم آباد و بروجرد در نظر گرفته شده است.

کرم الهی گفت: دیروز مناقصه فولاد 18 میلیاردی در دو قطعه تجاری را اعلام کردیم. همچنین کارگروهی برای تامین درآمد در نظر گرفته شده تا زمین هایی که هزینه مسکن بالایی دارند، برای حمایت مالی استفاده شود.

وی در خصوص ساخت بلوک های آپارتمانی نیز گفت: 715 بلوک در 43 بلوک بین پنج تا هشت طبقه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در جامعه ما بخشی از تورم یک معضل روانی است که وقتی دولت برای مسکن جدی باشد امید ایجاد می شود و بسیاری از مشکلات حل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید