10 سوال 6 نماینده از وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی


ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819825

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه 10 نماینده از مجموع 21 سوال ثبت شده، 10 سوال را از وزیر کشور پرسیده اند، گفت: سایر نمایندگان یا به آقای وحیدی مهلت داده اند یا سوال خود را پس گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار، رئیس شوراهای کشور و مجلس در پی حضور احمد واحدی وزیر کشور در جلسه امروز (سه شنبه 15 فروردین) در گفت و گوی تلویزیونی به تفصیل توضیح داد: امروز دومین جلسه وزارت کشور در جلسه جدید بود. سال؛ دیروز در این کمیته حوادث و اتفاقات مربوط به بازی فوتبال ایران و لبنان را بررسی کردیم و در جلسه امروز 21 نماینده از وزیر کشور سوالاتی را مطرح کردند.

وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس سوالات خود را از وزیر کشور پس گرفتند یا به آقای واحدی مهلت دادند. اما در نهایت 10 سوال توسط 6 نماینده مجلس مطرح شد.

رئیس ODMR خاطرنشان کرد: موضوعات این موضوعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها، قوانین شهرداری، صندوق تامین اجتماعی و مسائل مربوط به مرزنشینان و اشتغال آنها، مدیریت پسماند و پسماند است. وزیر کشور پرسید.

جوکار درباره اتفاقات مربوط به بازی فوتبال ایران با لبنان نیز گفت: امروز فقط از نمایندگان از وزیر کشور سوال پرسیدیم در حالی که دیروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون وزیر کشور، ناجا و فدراسیون فوتبال، اتفاقی که در مشهد افتاد، نگاهی به مشهد داشتیم، اما پس از طرح موضوع به این نتیجه رسیدیم که سوء مدیریت حاکم بر برگزاری این مسابقات باعث این اتفاقات شده است.

وی گفت: دیدار با برخی از بانوانی که بلیت داشتند و یا برای تماشای مسابقه دعوت شده بودند اما اجازه ورود به آن ها داده نشد نشان می دهد که عدم مدیریت و تعامل مسئولان برگزاری این مسابقات باعث بروز چنین اتفاقاتی شده است.

سرپرست وزارت کشور افزود: متاسفانه اسناد و پروتکل های دقیق و دقیقی در این زمینه وجود ندارد، اما برای ارائه جمع بندی لازم از اتفاقات این بازی تا فردا (چهارشنبه) در اختیار دستگاه های مختلف قرار گرفتیم. اسناد. مصوبات و صورتجلسه به کمیسیون ارائه شود.

جوکار ادامه داد: در این کمیته کمیسیونی برای بررسی وقایع بازی ایران و لبنان تشکیل شده و در صورت نیاز بازدید میدانی خواهند داشت و در نهایت گزارش آن در صحن مجلس به صحن علنی مجلس ارائه می شود. دستگاه ها نباید یکدیگر را مقصر تخلفات قرار دهند، اما این کمیسیون در تلاش است تا مدیران ضعیف را شناسایی و وارد دستگاه قضایی کند تا آنها را از بین ببرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشور نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید