10 نقطه ثابت غیرمجاز و چندین نقطه سیار تحویل و کشتار دام و طیور بسته شد.


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893771

دادستان تهران با اشاره به اجرای مرحله دوم ساماندهی مراکز غیرمجاز توزیع دام زنده در پایتخت گفت: در اجرای برنامه های تحول آفرین دادسرا مبنی بر پیگیری و اجرای حقوق عامه. بیش از 10 واحد غیر مجاز ثابت و چندین واحد سیار عرضه و کشتار دام و طیور در مناطق 7 و 8 تهران کشف و تعطیل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صالحی دادستان تهران اظهار داشت: در نشست مشترک با اصناف نحوه انجام گشت های مشترک و همکاری با دادسرا، اتحادیه ها، نیروی انتظامی و مراجع نظارتی مرتبط با وضعیت سلامت اصناف تشریح شد.

وی افزود: در این جلسه با توجه به اهمیت پیگیری سلامت شهروندان جامعه که یکی از مهمترین حقوق عمومی است و برای اجرای بهتر و مطلوبتر طرح ها و گشت های مشترک نظارت بر وضعیت سلامت انجام شد. از سوی اصناف، تعهدات کلیه نهادها در حوزه بهداشت و درمان و نحوه همکاری با دادسرا و لزوم مشارکت در گشت‌های مشترک و اجرای قانون در رابطه با متخلفان تشریح شده است.

دادستان تهران تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد از فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و یا پروانه بهداشتی جلوگیری شود و کمیته ای با رویکرد اصلاح وضعیت ساختاری و بهداشتی واحدهای صنفی به صورت مستمر و در چارچوب قانون تشکیل شود. با نظارت دادستانی تهران

صالحی با اشاره به اجرای مرحله دوم ساماندهی مراکز توزیع غیرمجاز دام در پایتخت تصریح کرد: در اجرای برنامه های تحول آفرین دادستانی مبنی بر پیگیری و استیفای حقوق عامه، در این مرحله طرح بازرسی از مراکز تولید و توزیع فرآورده های خام دامی و نظارت مستمر بر عملکرد و وضعیت بهداشتی کشتارگاه ها، بیش از 10 واحد ثابت غیر مجاز و چندین واحد سیار عرضه و کشتار دام و طیور در مناطق 7 و 8 تهران کشف شد. و بسته شد.

وی افزود: این طرح به منظور جلوگیری از فعالیت مراکز تکثیر و کشتار غیرمجاز به ویژه در مناطق مسکونی، جاده‌ها و مراکز عرضه دام زنده اجرا می‌شود و اقدامات پیگیری برای بهبود و ساماندهی عرضه دام و پرندگان در سایر مناطق ادامه خواهد داشت. مناطق پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید