10 هزار میلیارد ریال برای مقاوم سازی منازل روستایی آذربایجان غربی اختصاص یافته است

ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791172

بدلی گفت: امسال 13 هزار میلیارد ریال برای پروژه های روستایی و مقاوم سازی منازل روستاهای استان در نظر گرفته شده که 10 هزار میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود بدلی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: این مبلغ برای مقاوم سازی 13 هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی به منظور بهسازی منازل روستایی نیازمند مقاوم سازی تهیه شده است.

وی ادامه داد: 258 هزار و 450 واحد مسکونی در 2 هزار و 900 روستای آذربایجان غربی وجود دارد که مالکان بیش از 105 هزار مسکن نسبت به مرمت آنها اقدام کرده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: از این تعداد حدود 97 هزار واحد عملیات تجهیز مجدد را آغاز کرده اند و از این میزان حدود 91 هزار و 500 واحد عملیات تجهیز را به پایان رسانده اند.

بدلی گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از برنامه های مستمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان است و این روند با سرعت و همراهی مردم ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تسهیلات توانبخشی این بانک برای هر واحد مسکونی روستایی از 500 میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: مدت بازپرداخت این تسهیلات از 15 سال به 20 سال افزایش یافته و کارمزد این تسهیلات پنج درصد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید