1000 شغل جدید در پروژه قطار شهری کرمانشاه تا پایان امسال ایجاد می شود


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855627

مهدی غلامرضایی گفت: در نظر داریم تا پایان امسال با جذب پیمانکاران جدید از طریق پروژه قطار شهری کرمانشاه هزار شغل جدید ایجاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی غلامرضایی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار کرد: طول پروژه خط قطار شهری کرمانشاه 13 کیلومتر و دارای 13 ایستگاه است و محل دفن زباله در وسط خط پشت پارک شاهد ساخته می شود و با یک 800 به هم متصل می شود. انبار آنتن متری .

وی افزود: مسیر پروژه قطار شهری کرمانشاه در پنج کیلومتر اول به صورت روگذر و سپس 5.9 کیلومتر زیرگذر و تونل از سه ریل 22 بهمن تا انتهای مسیر در نظر گرفته شده است.

غلامرضایی با بیان اینکه 20 رام قطار برای پروژه قطار شهری کرمانشاه در افق طرح 1410 مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: شاخص تعداد سفر در ساعت و در هر جهت در افق طرح مذکور 16 هزار و 300 نفر است.

وی گفت: ظرفیت جابجایی هر رام قطار در پروژه قطار شهری کرمانشاه حدود 800 نفر شامل چهار واگن 200 واگنی بر اساس استاندارد AW3 است.

معاون اجرایی سازمان راه آهن کرمانشاه گفت: در متروی پروژه قطار شهری کرمانشاه حداکثر عمق تونل تا سطح زمین حدود 38 متر و عمق نرمال حدود 28 متر خواهد بود.

غلامرضایی با برشمردن چگونگی به وجود آمدن پروژه قطار شهری و مصوبات آن خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه به طور رسمی از سال 90 آغاز شد و تکمیل آن به عنوان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون در پروژه قطار شهری کرمانشاه 371 متر حفاری سرنشین دار، 134 هزار متر مکعب حفاری، بالغ بر 22 هزار و 500 تن آرماتوربندی و حدود 148 هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است.

غلامرضایی گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه برای 650 نفر شغل ایجاد کرده که 300 نفر مستقیم و مابقی غیر مستقیم هستند.

معاون اجرایی سازمان راه آهن کرمانشاه گفت: در نظر داریم با جذب پیمانکاران جدید از طریق پروژه قطار شهری کرمانشاه تا پایان امسال هزار شغل جدید ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید